رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: شکست کامل راهبردها و سیاست‌های منطقه‌ای استکبار و صهیونیسم، گریز ناپذیر است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح؛ سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به یادواره سرداران و 265 شهید اطلاعات قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه بر ضرورت بازخوانی و ایفای نقش‌ها و مسئولیت‌های سنگین جامعه در زنده نگه داشتن نام شهدا و بزرگداشت آنان به عنوان یک نیاز اساسی و فریضه‌ فراموش ناشدنی تأکید کرد.

در این پيام آمده است:

بی تردید اگر  مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی های شهیدان و تربیت یافتگان مکتب "انقلاب اسلامی" و "ولایت فقیه" نبود، همه روزهای روشن ملت و کشور عزیزمان ایران، زیر چتر سیاه سیاست ها و دشمنی های نظام "سلطه" و "استکبار" به شب های تیره و تار تبدیل می شد، به گونه ای که از انقلاب و نظامی که هم اینک الگوی ملت های "استکبارستیز" و"سلطه گریز" شده است، نشانه ای باقی نمی ماند.

این حقیقت اقتضا می کند، سیره‌ی شهیدان که ذخیره ی ماندگار انقلاب اسلامی و مایه‌ حیات و بالندگی "جامعه" است، به عنوان مظهر "قدرت" ایران و "استقلال" و "شرف" کشور، هنرمندانه مورد "صیانت" قرار گیرد و در "عینیت" جامعه همچنان بالنده و پویا، متضمن حرکت رو به جلوی مردمان این سرزمین و نماد فداکاری و وفاداری آنها به آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

در پایان با تأکید بر لزوم درک شرایط حساس و سرنوشت ساز امروز، که تحولات منطقه و دستاوردهای شگرف "مقاومت اسلامی" در نبرد با "تروریسم تکفیری" با فروپاشی خلافت خودخوانده داعش در "موصل"، شکست کامل راهبردها و سیاست های "استکبار"، "صهیونیسم" و جاهلیت "قبیله آل سعود" را گریز ناپذیر کرده است و عبور موفق و سربلند دنیای اسلام و ملت ایران از پیچ تاریخی بزرگ و راه یابی به دروازه های تمدن نوین اسلامی را نوید می دهد، بازخوانی و ایفای نقش‌ها و مسئولیت های سنگین خود در زنده نگه داشتن نام "شهدا" و بزرگداشت آنان به عنوان یک نیاز اساسی و فریضه‌ فراموش ناشدنی، همچنان باید دستور کار دائمی قرار گرفته و به فضل الهی در این مسیر مبارک، منویات و رهنمودهای نافذ و حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را قطب نمای تلاش و کوشش خود قرار دهیم.

رسالت بسيج كمك به دولت‌ها است

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛

سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه مسئولان جدید برخی از معاونت‌ها و قشرهای بسیج، اظهار داشت: مهمترین مأموریت بسیج توانمندسازی 20 هزار فرمانده پایگاه‌های مقاومت در سراسر کشور است.

وی در ادامه با اعلام این خبر که امسال 150 هزار حلقه صالحین بسیج را کیفی‌ سازی خواهیم کرد، گفت: در بسیج باید به دنبال انجام کارهای اثربخش در هر حوزه‌ای باشیم.

سردار غیب پرور تصریح کرد: 325 محله در شهرهای کشور را جهت حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی مشخص کردیم که 70 محله با توافق وزارت کشور انتخاب شد. به طور نمونه شهرهای ملایر و فلاورجان جهت الگوسازی در کاهش معضلات مرتبط با مواد مخدر انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رسالت بسیج کمک به دولت‌ها است البته با رعایت چارچوب‌های خودمان و خط قرمزهایی که داریم.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690763

برچسب‌ها