۰ نفر
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
دودی کردن شیشه‌های خودرو تخلف است

مدیر اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به این‌که داخل خودرو به هیچ عنوان مکان خصوصی راننده محسوب نمی‌شود، گفت: داخل ماشین راننده باید برای همه افراد قابل رویت باشد تا پلیس به راحتی بتواند داخل خودرو را مشاهده کند. از این‌رو دودی کردن شیشه‌های خودرو تخلف است.

«حسین مولایی» با اشاره به این‌که با دودی کردن شیشه اتومبیل فضای داخل از نظر پلیس دور می‌ماند و اگر تخلفی در داخل اتفاق بیفتد دیده نمی‌شود، به خبرآنلاین افزود: هرچند تعداد خودروهایی که شیشه دودی دارند بسیار اندک است، اما در این میان عده‌ای به صورت کاملا آگاهانه شیشه‌ها را دودی می‌کنند تا تخلفی مرتکب شوند و از دید عموم به دور باشند. گاه بعد از تذکر و رفع مانع برخی رانندگان بار دیگر تغییرات خلاف قاون را در خودرو ایجاد می‌کنند.
وی ادامه داد: اما کسانی که بدون قصد و غرض این اقدام را انجام می‌دهند، بعد از تذکرات پلیس در اولین فرصت به برطرف کردن مانع اقدام می‌کنند.

به گفته این مسئول، پلیس طبق طرح‌های ساماندهی خودروها به صورت مجدانه با این دست از رانندگان برخورد می‌کند و به تدریج تعداد آنها را به صفر می‌رساند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =