سومین دوره طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها با استقبال روزنامه‌های سراسری و استانی و با حضور ۱۸۸ روزنامه انجام و نتایج اولیه در هفته نخست شهریورماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با پایان کار هیئت ارزیابی اولیه پس از برگزاری 18 جلسه کارشناسی و راستی آزمایی جداول خود اظهاری روزنامه‌ها و تکمیل فرم‌های مربوطه، هم اکنون شورای ارزیابی کیفی، مطابق بند 28 شیوه‌نامه در حال برگزاری جلسات نهایی است.

با پایان بررسی‌های کارشناسی، جدول مقایسه‌ای رتبه‌بندی که در آن امتیاز همه روزنامه‌ها به تفکیک شاخص‌ها درج شده است، هفته نخست شهریور به نشانی پست الکترونیکی روزنامه‌ها مندرج در سامانه جامع رسانه‌های کشور ارسال می‌شود تا در صورت اعتراض به ترتیبی که اطلاع رسانی می‌شود، اقدام کنند.

هیأت ارزیابی طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها را یک نفر به معرفی روزنامه‌های بخش دولتی یا عمومی شرکت کننده در طرح (با استعلام رئیس انجمن روزنامه‌های غیردولتی از آنان)، یکی از اعضای هیأت مدیره انجمن روزنامه‌های غیردولتی به عنوان دبیر، یک استاد ارتباطات یا روزنامه‌نگاری به معرفی مجمع رؤسای دانشکده‌ها و گروه‌های ارتباطات دانشگاه‌های تهران، یک نفر به معرفی کارگروه توسعه مطبوعات و یک نفر به معرفی هیأت مدیره انجمن مدیران مسئول روزنامه‌های غیردولتی تشکیل می‌دهند.

شیوه‌نامه رتبه‌بندی روزنامه ها را اینجا مطالعه بفرمایید.

 

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =