ایسنا نوشت: اکران فیلم مستند «پازلی‌ها» با هدف ثبت و روایت تلاش کسانی که در رویارویی با چالش‌های بسیار، توانسته‌اند معنای کار را حرمت بخشند و با شعار «با ترس‌هایتان رو‌به‌رو شوید، اتفاقات بزرگی در پیش است» از اول شهریور آغاز می‌شود.

مستند بلند «پازلی‌ها» با شعار «با ترس‌هایتان رو‌به‌رو شوید، اتفاقات بزرگی در پیش است» روی پوستر فیلم، به کارگردانی مهدی گنجی و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب درباره چند دانشجوی بیرجندی است که می‌خواهند با یک ایده تازه در صنعت رایانه، کسب‌وکار جدیدی خلق کنند. آن‌ها به تهران می‌آیند تا به آرزویشان برسند، اما نمی‌دانند که دقیقا چگونه باید موفق شوند.

مستند «پازلی‌ها» از اول شهریور در سینماهای گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود و اکران مستندهای «شاعران زندگی»، «طبرستانی‌ها»، «بنیان‌گذار محک»، «مادر زمین» و «پنبه تا آتش» از مجموعه فیلم‌های مستند «کارستان» نیز همچنان ادامه دارد.

فیلم‌های مستند «کارستان» با هدف ثبت و روایت تلاش کسانی که در رویارویی با چالش‌های بسیار، توانسته‌اند معنای کار را حرمت بخشند و ثبت و انتقال دانش و تجربه‌هایشان می‌تواند الگوهای باارزشی برای کل جامعه به‌ خصوص جوانان باشد، با مشاوره رخشان بنی‌اعتماد و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب در بخش خصوصی تولید شده است.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =