حل مشکلات آزادگان سرافراز کشورمان نباید در پیچ و خم اداری متوقف شده و یا مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ذکی الله خوشبخت در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ۲۶ مرداد در تاریخ انقلاب اسلامی روز به یادماندی و فراموش نشدنی است چرا که در این روز آزادگان سرافراز به کشور اسلامی‌مان بازگشتند تا با عزت و افتخار تمام برای این ملت گوهری دوردانه باشند.

وی گفت: این ایثارگران بعد از سال‌ها دوری از وطن و تحمل سختی‌ها و مشکلات متعدد به عنوان اسوه‌های مقاومت و پای‌مردی در برابر فشارهای روحی، روانی و سیاسی جریان نفاق و اردوگاه دشمن حرکتی بی‌نظیر و ماندگار انجام دادند و امروز ما به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

رئیس شورای شهر اردبیل ضرروت حل مشکلات ایثارگران به ویژه آزادگان را یادآور شد و گفت: حل این مشکلات نباید در پیچ و خم اداری و روزمرگی‌ها دچار غفلت شود.

خوشبخت با یادآوری اینکه همه دستگاه‌های مرتبط و مسؤولان باید حق خود را در قبال این ایثارگری‌ها ادا کنند، افزود: امروز نیز شهدای مدافع ما همچون شهید حججی با ایثاری به یادماندنی که یادآور حادثه کربلا است از این مرز و بوم و خط ولایت دفاع می‌کنند تا به دنیا ثابت کنند این کشور جوانان برومند و ایثارگری دارند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم حق و همچنین اهل بیت لحظه‌ای غفلت نکرده و ما باید و خاطره این فرزندان دلیر مرز و بوم را همواره گرامی بداریم.

وی به جلسه پایانی شورای شهر اردبیل در هفته آینده اشاره کرد و گفت: جلسه آخر ما دوشنبه هفته آینده و با حضور اعضا برگزار خواهد شد تا شورای چهارم به فعالیت خود خاتمه داده و شورای پنجم فعالیت خود را آغاز کند.

در این جلسه در مورد پرداخت دیه به یکی از کارکنان حوزه اجرائیات بحث و بررسی انجام شد که تعدادی از اعضای شورای شهر پرداخت دیه کامل به یکی از کارکنان اجرائیات را غیرقابل قبول توصیف کرده و از واحد حقوقی شهرداری خواستند تا به شکل مستدل از حق و حقوق شهرداری و کارکنان اجرائیات دفاع کنند.

ناصر ناطق درآبادی با بیان اینکه نباید تلاش‌های ماموران اجرائیات را نادیده بگیریم،‌ گفت: این ماموران اجرائیات هستند که با دست‌فروش‌ها و برخی دوره‌گردها با چنگ و دندان مقابله کرده و اجازه نمی‌دهند تا سیمای شهر دچار آسیب شود.

وی ماهیت کار این کارکنان را سختگیرانه و در عین حال قانون‌مدارانه توصیف کرد و گفت: امیدواریم در پرداخت دیه کامل به این مامور اجرائیات شورای شهر عنایت کند.

در ادامه پرداخت ۲۷ میلیون تومان دیه به مامور اجرائیات به تصویب رسیده و در کنار آن مقرر شد بخشی از پارک فدک اردبیل در اختیار اداره کل اطلاعات قرار گیرد تا نسبت به توسعه فضای خود اقدام کنند.

در این جلسه با طرح احداث پل غیرهمسطح بسیج توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با برآورد اعتباری هزار میلیارد تومان موضوع مسکوت ماند تا در شورای پنجم نسبت به آن تصمیم‌گیری‌ شود.

در این جلسه همچنین تفریغ بودجه شورا و شهرداری اردبیل در سال ۹۴ به تصویب رسید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =