نماینده تبریز گفت:«مقایسه عملکردی وزارت نیرو در زمان او با سایر دوره‌های وزارتخانه در زمینه تولید برق و فاصله ۱۲۰۰ مگاواتی تولید برق در زمان مسوولیت او دیگر نشان‌دهنده توانایی و تخصص خوب در اداره امور نیرو است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده تبریز در دفاع از وزیر پیشنهادی نیرو توضیحاتی مطرح کرد که در ادامه آمده است:  

*عضویت در موسسه تحقیقات آب جهاد، استانداری، معاونت وزیر،  وزارت نیرو، اجرای پروژه‌های سدسازی، عضویت در شرکت‌های تخصصی و عضویت در مجامع علمی و ارائه مقاله بنده را متقاعد کرد که از آقای بیطرف دفاع کنم.

*برنامه آقای بیطرف جامع و کامل بود به خصوص در بخش آب و برق، ارتقاء شاخص‌های آبی، توجه به نیازهای زیست‌محیطی، افزایش نیروگاه‌ها و کاهش تلفات انرژی، رفع محدودیت‌های کمی و توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها براساس سند سیاست انرژی کشور امید بخش بوده است.

*توجه ویژه او به صادرات و تامین ملزومات تکنولوژیکی و جذب دانش و نوآوری از کشورهای مختلف، توجه به ساخت داخل و اجرای نظام جامع مدیریت منابع آب و توجه به بهره‌وری و صرفه‌جویی و مهار آب‌های خروجی از کشور با ملاحظه قوانین بین‌المللی، ثروت‌آفرینی در حوزه انرژی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و قطع وابستگی به بودجه نفتی تنها بخش کمی از برنامه های آقای بیطرف بوده است.

*مقایسه عملکردی وزارت نیرو در زمان او با سایر دوره‌های وزارتخانه در زمینه تولید برق و فاصله ۱۲۰۰ مگاواتی تولید برق در زمان مسوولیت او دیگر نشان‌دهنده توانایی و تخصص خوب در اداره امور نیرو است.

* دریاچه ارومیه در سال ۸۴ تراز آبی خوبی را نشان می‌داد و بعد از آن بود که خشکی دریاچه آغاز شد. این موضوع ارتباطی به دوران مدیریتی آقای بیطرف ندارد که امیدواریم با ادامه برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه شاهد حل مشکل خشکی این دریاچه باشیم.

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    2 0
    این چه استدلالی است؟ فرآیند خشک شدن دریاچه ارومیه از اواسط دهه 70 شروع شد و این جور خط کش گذاشتن که خشک شدن این دریاچه از فردای پس از وزارت بی طرف شروع شده به طور آشکاری نشاندهنده ساخت و پاخت نماینده با وزیر پیشنهادی است