۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
سامان قدوس: می‌خواهم در لیگ اروپا بدرخشم

قدوس می‌گوید از بازی با روسیه برای ایران به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رقابت‌های لیگ اروپا از پنج‌شنبه شب آغاز شد و در یکی از بازی‌ها که حالا برای ایرانی‌ها اهمیت پیدا کرده است تیم استرسوندز موفق شد زوریا لوهانسک را از پیش رو بردارد. در این بازی سامان قدوس ستاره ایرانی این تیم موفق شد در دقیقه 50 گل اول بازی را به ثمر برساند تا تیمش در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. نکته اینجاست که سامان یکی از دلایل اصلی تیمش برای صعود به لیگ اروپا بود. او در دو بازی پلی آف مقابل گالاتاسرای وپائوک یونان ستاره تیمش بود و سه گل زد. حالا استرسوندز لیگ اروپا را با پیروزی شروع کرده، آن هم با گلزنی دوباره قدوس. آنها زوریا را شکست داده‌اند و البته بازی‌های سخت‌شان با تیم هرتابرلین و اتلتیک بیلبائو مانده است. تیم هایی که سامان درباره اش می‌گوید: «ما کاری به تیم ها نداریم، اینجا هستیم تا بدرخشیم.»

پیش‌بینی‌ات درست از آب در آمد. روز چهارشنبه که با هم حرف زدیم گفته بودی که نماینده اوکراین را شکست می‌دهید.
همانطور که گفته بودم هیجان و انگیزه زیادی برای شروع مسابقات داشتیم. البته در سوئد هوا کم کم سرد می شود و فکر می کنم زمستان خیلی سختی داشته باشیم. این مسئله به نفع ماست و کار را برای رقبایمان در سوئد سخت می کند. درباره بازی با تیم اوکراینی هم باید بگویم واقعا دیدار سختی داشتیم.تیم شان خوب و یکدست بود.درست است که ما دو گل به آنها زدیم اما تاگر حرف های سرمربی مان و توضیحات کافی او درباره سبک بازی آنها نبود شاید اتفاقات دیگری می افتاد.ما دو گل زدیم اما آنها خیلی تهاجمی بودند.بازیکنان سرعتی خوبی هم داشتند.با این حال خوشحالم که توانستیم در اولین قدم به پیروزی برسیم.

فکر می‌کنی می‌توانید در لیگ اروپا موفق باشید؟
ما به خوبی می دانیم که فرصت زیادی در اختیارمان نخواهد بود و باید هر مسابقه را کاملا جدی بگیریم. اگر بتوانیم خود واقعی مان باشیم شانس مان برای موفقیت خیلی زیاد خواهد بود. همانطور که گفتم بازی ها برای ما هیجان انگیز اما سخت خواهد بود. هنوز 5 مسابقه دیگر داریم و تمام تلاش مان را می کنیم تا در هر بازی برنده باشیم.

پس از بازی رسانه های سوئدی به تعریف و تمجید از تو پرداخته اند.آنها می گویند که سامان می تواند به تنهایی نقش یک آدم پیروز را برای تیمش بازی کند.
رسانه های سوئدی همیشه به من لطف داشته اند.آن چیزی که برای من اهمیت دارد بازی در اوسترساندز و درخشش به همراه این تیم در لیگ اروپا است.نمی دانید چقدر هیجان و انگیزه دارم و دوست دارم که هر روز در لیگ اروپا بازی کنم.این یک اتفاق فوق العاده است که نصیب من شده و دوست ندارم به راحتی آن را از دست بدهم.

سوال دیگر ما هم درباره تیم ملی ایران است و شرایطی که داری. آیا مشکلت برای حضور در بازی های ایران حل شده است؟
بله ، تاحدود زیادی کارها انجام شده و انشالله مشکلی برای حضور در دیدارهای پیشرو نخواهم داشت. می توانم از بازی روسیه برای ایران بازی کنم.

البته قبل از آن بازی هم با توگو دیدار می کنیم.
درباره این مسابقه هم چیزهایی شنیده ام. بی صبرانه منتظر هستم تا بازی های تیم ملی از راه برسد و بتوانم برای کشورم به میدان بروم. 

انگیزه‌ات برای بازی در تیم ملی به اندازه بازی در لیگ اروپا است؟
شاید هم بیشتر.به هر حال تیم ملی داستانش متفاوت است با تیم های باشگاهی.شما همه ستاره های فوتبال جهان را ببینید.وقتی برای تیم ملی کشورشان بازی می کنند حس و حال دیگری را دارند.من هم همین طور هستم و کلاس بازی در تیم ملی متفاوت با باشگاهی است.امیدوارم بتوانم برای ایران بازی کنم و آن انتظاری که میلیون ها ایرانی از من دارند را برآورده کنم.

حرفی مانده که بزنی؟
باید تشکر کنم از همه ایرانی که در این مدت از من حمایت زیادی کردند، به ویژه در فضای مجازی.من به خوبی این عشق و علاقه را لمس می کنم.حتی اگر مجازی باشد.ابراز لطف و علاقه به من زیاد است و متاسف هستم از اینکه نمی توانم جواب یکی یکی از مردم ایران را بدهم.فقط امیدوارم بتوانم ببا انجام بازی های خوب برای تیم ملی ایران لطف آنها را جبران کنم.فعلا همین کار از دستم بر می آید.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =