در ۲۵ شهریور، هشدارِ زیباکلام به مولوی عبدالحمید که رویگردانی از روحانی و گرایش به اصولگرایان را چون از چاله‌ درآمدن و افتادن‌ در چاه توصیف کرده بود، بازدید زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس سیاسی خبر محکومیت محمدرضا نکونام به ۵ سال حبس، شلاق و خلع لباس بیشترین بازدید را داشت. در پی آن نیز نقل قول پربازدیدی از زیباکلام قرار گرفت که گفت: آقای عبدالحمید! رویگردانی از روحانی و گرایش به اصولگرایان، از چاله‌ درآمدن و افتادن ‌در چاه است! خبر نفوذ سپاه به مراکز فرماندهی ارتش آمریکا هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی مخاطبان درباره دلیل تمایل بالای ایرانی‌ها به بازنشستگی زودهنگام اظهارنظر کردند. پس از آن، خبر اتحاد ۳ خودروساز بزرگ جهان بازدید زیادی داشت و قیمت آپارتمان کلیدنخورده در نقاط مختلف تهران هم توجه مخاطبان را جلب کرد.

در سرویس فرهنگی برای مردم مهم بود بدانند چرا رامبد جوان همسر سابقش را به «خندوانه» دعوت نکرد؟ همچنین خبر درگذشت بازیگر «پدرخوانده»  بازدید زیادی داشت و در پی آن هم انتقاد روزنامه جوان به بهرام رادان و مهتاب کرامتی با اتکا به سخنان مریلا زارعی پربازدید بود.

در سرویس جامعه، خبر هجوم مورچه‌ها به نوزادان رهاشده در کنار سطل زباله بیمارستان در بندرعباس وجدان مخاطبان را تکان داد که جامعه ایرانی به کدام سو می‌رود؟ همچنین نقل قول پربازدیدی از اعظم طالقانی توجه مخاطبان را جلب کرد که گفت: تا زنده هستم در ریاست‌جمهوری ثبت‌نام می‌کنم! همچنین رونمایی شغل در خیابان‌های پایتخت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل خبر افشای حمله نظامی عربستان به قطر بازدید زیادی داشت. پس از آن، در این سرویس خبر آمد که اردوغان بارزانی را تهدید کرده است. هشدار شدیداللحن بنگلادش به میانمار هم عنوان خبر پربازدید بعدی بود.

در سرویس طنز هم عنوان شد تعویض روغنی‌ها به داد کنسرت در مشهد رسیدند!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =