ایسنا نوشت:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سایه بیداری و آمادگی رزمندگان سپاه و سایر نیروهای نظامی است که دشمنان انقلاب اسلامی جرات جسارت به مرزهای ایران اسلامی را ندارند.

علی لاریجانی در جریان بازدید از مناطق مرزی استان های آذربایجان غربی و شرقی گفت: حضور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند گذشته امنیت پایدار را در مرزها برقرار کرده و علاوه بر این رزمندگان سپاه در حوزه های مهندسی و ساخت جاده ها در ارتفاعات و نقاط صعب العبور نیز کارهای خوبی کرده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساماندهی خوبی در زمینه استقرار نیرو در مرزها صورت گرفته است، افزود: اشرار و ضدانقلاب ضربه‌های شدیدی از نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی خورده اند و ارتقای امنیت مرزها یک هشدار به عناصر ضدانقلاب است. نیروهای نظامی در مرزها همیشه باید هوشیار باشند و رصدهای لازم در مرزها انجام شود و نباید از انجام این مهم غفلت کرد.

لاریجانی در جریان بازدید مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ترکیه، ارمنستان و آذربایجان از پاسگاه های مرزی شهیدان و شگفتان و مناطق مرزی تیسه، زرینه، بزتپه، سلیوانا، قلعه زینال تابوتان، منطقه بورآلان، غار سمندران دشت شیبلو و بسیاری دیگر از مناطق مرزی استان های آذربایجان غربی و شرق بازدید کرد.

براساس این گزارش رئیس مجلس شورای اسلامی پس از مناطق مرزی استان های آذربایجان غربی و شرقی، در مسیر عزیمت خود از تبریز به تهران در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز قرار گرفت.

همچنین شبستری سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان استانی از دکتر لاریجانی استقبال و با ایشان دیدار کردند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =