۰ نفر
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: جسد جوان حدودا 30 ساله که چند روز از مرگ وی گذشته بود، در حاشیه منطقه مسکونی شهرک شهید حیدری نهاوند کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از نهاوند ؛ سرهنگ منصور ملکی رئیس پلیس این شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: تعدادی از کشاورزان نهاوند بعداز ظهر جمعه در تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110، مشاهده جسد افتاده در حاشیه شهرک شهید حیدری را اطلاع رسانی کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله عوامل پلیس آگاهی نهاوند به همراه قاضی کشیک و پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر و در بررسی های پلیسی مشخص می شود که این جسد متعلق به مردی حدودا ۳۰ تا ۴۰ ساله است که چند روز هم از مرگ او گذشته است.

فرمانده انتظامی نهاوند خاطرنشان کرد: هویت این جنازه هنوز شناسایی نشده است و هم اینک جسد این جوان برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافته وپرونده نیز با هماهنگی مرجع قضایی در دست بررسی است.

به گزارش خبرآنلاین نهاوند ؛ در روز گذشته تراکتور جان یک جوان نهاوندی را گرفت.

در تشریح این خبر آمده است، یک جوان در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، تراکتور کشاورزی خود را در منطقه ای که سراشیبی بوده است پارک کرده و از تراکتور پیاده می شود که ناگهان این وسیله حرکت می کند و جوان نگون بخت را زیر می گیرد.

این جوان از ناحیه شانه و دنده با شکستگی و جراحت شدید مواجه و به بیمارستان آیت الله علیمرادیان این شهر منتقل می شود اما پس از گذشت چند روز به علت فرو رفتن دنده به کبد متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =