معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است جهان‌آرا هنوز هم مظلوم است حتی اگر خیابانی در پایتخت به نام او زیور گرفته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از تماشای نمایش «هفتِ عصرِ هفتمِ پاییز» به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «جهان‌آرا هنوز هم مظلوم است؛ حتی اگر خيابانی در پايتخت به نام او زيور گرفته باشد.»

انتظامی نوشته است: «امشب آخرين اجرای «هفتِ عصرِ هفتم پاييز» به كارگردانی ايوب آقاخانی را ديدم. نمايشی كه در دل داستانی عاشقانه، محمد جهان‌آرا را به تصوير می‌كشد. كاری جذاب كه خوشبختانه همه شب‌ها با سالن پُر مواجه بوده و ضمنا اين پيام را می‌دهد كه كارهای ارزشی به شرط بهره‌مندی از متن و كارگردانی خوب، مخاطب عمومی دارد.

نام نمايش برگرفته از هفتم مهر 1360 است كه جهان‌آرا همراه با وزير دفاع و چند فرمانده ارشد نظامی در حادثه سقوط هواپيمای C-130 به شهادت رسيدند.

بايد از اين كارگردان جوان و خوش‌آتيه ممنون بود كه با چيرگی، اجرايی روان و خوش‌ساخت، در عين حال ساده از اسطوره‌ای فراموش‌ناپذير را به روی صحنه برده تا به همه ما يادآوری كند كه آرامش و امنيت امروز ما مديون چه مجاهدت‌هايی است و تا هميشه وامدار آنانيم.

آقاخانی را چند شب پيش در جلسه هم‌انديشی اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه كه دغدغه‌مند دفاع مقدس‌اند، ديده بودم. به عنوان يک تأتريست در حضور وزير فرهنگ، حرف زد و خيلی خوب و پرمايه و دقيق حرف زد.

اين نمايش فقط دو بازيگر داشت كه با بازی روان و پركشش خود، مانع از خستگی تماشاگر بودند. امشب بزرگانی از تئاتر و برادرزاده شهيد بزرگ ما هم حضور داشتند. جهان‌آرا هنوز هم مظلوم است؛ حتی اگر خيابانی در پايتخت به نام او زيور گرفته باشد.»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =