در ۲۱ آبان، اخبار پربازدید عموما به مسایل اجتماعی و اقتصادی از جمله شیوع ازدواج‌های نامتعارف و راز چلوکباب‌های ارزان قیمت اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین مطلب به تشریح ماموریت عمه سعد حریری در لبنان بعد از استعفای او اختصاص داشت. پس از آن بررسی مطلبی درباره تشکیل کمیته محرمانه برای تعیین رهبری بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس افشاگری رضایی از طرح سه مرحله‌ای عربستان علیه لبنان پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی، رموز پختن یک پرس چلوکباب به قیمت ۱۰۰۰ تومان بازدید زیادی داشت. پس از آن، سردرآوردن از قیمت ۱۰ مدل خودرو در بازار امروز بازدید زیادی به خود اختصاص داد. همچنین مخاطبان دوست داشتند بدانند نفتی‌ترین بودجه ایران در کدام سال تدوین شد؟

در پربازدیدترین مطلب فرهنگی هم اعتراض مجری زن به علی ضیا به چشم می‌خورد که گفت: چرا اینستا رو ریختید تو تلویزیون؟! خبر پربازدید دیگر این سرویس حکایت از آن داشت خواننده جوان پاپ برای درمان به خارج از کشور اعزام خواهد شد. در این سرویس گزارشی با تیتر از اکران کم‌رمق «خالتور» تا رکوردشکنی فیلمی در ژانر کودک هم مخاطبان زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی این بحث داغ بود که بعد از ازدواج سفید نوبت به ازدواج‌های ساندویچی می‌رسد! همچنین خبر لغو تعطیلی ۸ ربیع‌الاول با ارائه یک طرح بازدید زیادی داشت. یک جامعه‌شناس هم در مصاحبه پربازدیدش گفت: با جامعه غمگین و تحقیرشده‌ای مواجهیم که به‌هم خشونت می‌ورزند.

انتشار بیانیۀ هشدارآمیز کاخ سفید دربارۀ تحولات لبنان در سرویس بین‌الملل پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن بود که در مطلب پرمخاطبی منابع نزدیک به حریری انگیزه‌های عربستان برای استعفای او را فاش کردند. قصه عجیب تجاوز به مردان به عنوان یک حربه جنگی در لیبی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز مردم از فهمیدن محتویات جلسه ویژه اصولگرایان برای پاسخ به احمدی‌‎نژاد روده بر شدند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =