وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه به کلیه معاونین، مدیران عامل و روسای سازمان ها، صندوق ها و بانک های تابعه و مدیران کل اجرایی، بر کمک رسانی به زلزله زدگان عزیز غرب کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور بخشنامه ای، بر کمک رسانی به زلزله زدگان عزیز غرب کشور تاکید کرد. 

متن کامل بخشنامه بدین شرح است: «زلزله دلخراش مناطق غرب کشور که متاسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان شد، موجب اندوه، تألم و تاسف شد. با توجه به رسالت اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خدمت رسانی به کلیه آحاد جامعه به خصوص اقشار آسیب پذیر انتظار دارم تمامی معاونین، مدیران و روسای سازمان ها، صندوق ها و بانک ها، مدیران حوزه های ستادی و اجرایی و تمامی شرکت ها و موسسات وابسته با بسیج ظرفیت ها و امکانات خود و با دقت لازم و احساس مسوولیت و ضمن هماهنگی با دستگاههای ذیربط، در خدمت به حادثه دیدگان عزیز میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند. لازم می دانم موارد ذیل در اولویت برنامه ها و اقدامات اعضای شورای هماهنگی استان ها قرار گیرد:

1- روسا و مدیران کل استان های حادثه دیده با بسیج نیروها و آماده سازی ظرفیت ها در هماهنگی کامل با ستاد بحران استان نسبت به امدادرسانی به هر طریق ممکن به خصوص در اختیار قرار دادن مجموعه های ورزشی کارگری و سایر اماکن اقامتی و رفاهی زیرمجموعه خود برای اسکان خانوارها و افراد حادثه دیده اقدام کنند.
2- روسا و مدیران کل استان های همجوار بدون درنگ در تعامل با مدیران کل استان های آسیب دیده نسبت به ارزیابی و بررسی امکانات موجود در جهت رفع کمبود ها اقدام عاجل کنند.
3- سازمان تامین اجتماعی نسبت به تجهیز بیمارستان ها به اقلام دارویی مورد نیاز و نیز اعزام پزشک و پرستار با توجه به نیاز مناطق آسیب دیده اقدامات لازم را به عمل آورند.
4- اکیپ های مددکاری و مشاوره ای توسط سازمان بهزیستی سازماندهی و به منطقه آسیب دیده اعزام شوند.
5- شرکت ها و کارخانه های تولیدی وابسته نسبت به تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز از قبیل آب معدنی، پتو، چادر، دارو، مواد غذایی کنسرو شده و... با هماهنگی ادارات کل اجرایی استان اقدام کنند.
یادآور می شوم علاوه بر مکلف بودن تمامی معاونت ها و سازمان ها و شرکت ها و موسسات وابسته نسبت به مشارکت در این اقدام خدا پسندانه، لازم است اقدامات انجام شده را به صورت روزانه به دفتر اینجانب گزارش کنند.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    1 0
    مدیرعامل یک بانکپست بانک دستورداده یک روز از حقوق کارکنان کم کنندبرای کمک به زلزله زده ها بعد از خودش تشکر کرده...خوب هر کسی دوست داشت کمک می کند کمک اجباری که معلوم نیست از کجا سر در می اورد یعنی چی؟