"کمیته بررسی و واگذاری اماکن فرهنگی، ورزشی و خدماتی" تشکیل می شود

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج از تشکیل "کمیته بررسی و واگذاری اماکن فرهنگی، ورزشی و خدماتی" این دستگاه به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، جلسه ای با هدف شناسایی ظرفیت ها، امکانات و اماکن فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری این کلانشهر و واگذاری بخشی از آنها به بخش خصوصی به منظور جذب درآمد به میزبانی معاونت مالی اقتصادی برگزار شد.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در این جلسه، عنوان کرد: شهرداری این کلانشهر با استفاده از پتاسیل های خدماتی و رفاهی در اختیار، علاوه بر آنکه باید موجبات رضایت کارکنان و خانواده های ایشان را فراهم کند، از این طریق می تواند به درآمد زایی برسد.
مراد کردی بیان کرد: سیاست واگذاری برخی از ظرفیت های خدماتی و رفاهی این مجموعه به بخش خصوصی، علاوه بر آنکه کیفیت خدمات رسانی به پرسنل را ارتقا می دهد، موجب می شود تا شهرداری کرج به عنوان نهادی خدمات رسان در طول سال به سایر دستگاه های دیگر نیز یاری رساند.
وی گفت: با واگذاری بخشی از اماکن فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری کرج به بخش خصوصی، هزینه نگهداشت این اماکن که بار سنگینی برای مجموعه به حساب می آید، کاسته می شود و با مدیریت هزینه ها می توان خدمات بیشتر با کیفیت بالاتر را به کارکنان ارائه داد.
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج برای به نتیجه رسیدن هر چه زودتر این مهم پیشنهاد داد تا کمیته ای با عنوان "بررسی و واگذاری اماکن فرهنگی، ورزشی و خدماتی" تشکیل شود و نمایندگانی از معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اداره کل حراست، اداره کل بازرسی، اداره کل پشتیبانی، اداره رفاه کارکنان، اداره کل حقوقی و امور پیمان ها شهرداری این کلانشهر همچنین نماینده ای شورای اسلامی شهر آنرا مدیریت و پیگیری کنند.
گفتنی است در این جلسه منصور وحیدی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، سید علی اکبر میروکیلی معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی، سعید زارع مدیرکل پشتیبانی، رسول خسروزاده مدیرکل بازرسی و سيد جواد موسوي سرپرست اداره رفاه و اماکن تفریحی كاركنان نیز حضور داشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =