خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
-
کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amin A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    با سلام شهرداری ایذه جدیدا یه خیابون جلوی سازمان آب ایذه باز کرده که این خیابون به جاده کمربندی ایذه وصل میشه ولی متاسفانه آسفالت نشده چرا شهرداری اقدامی نمیکنی.لطفا پیگیری کنین
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 1
    باسلام مادر منطقه 5 محله ایرانپارس خ شقایق هستیم اینجا واقعا از امکان وجود بانک یاحتی عابر بانک محروم هستیم درصورتیکه بیش از یکسال از ایجاد یک شعبه ازبانک پاسارگاد میگذرد ولی متاسفانه مجوز شروع بکار ندارند واهالی وسالخوردگان وکسبه ومردم عبوری از این خیابان محدوده اصلی واقعا در مضیغه هستند
  • علی IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    ظهر چهارشنبه عوامل اداره برق منطقه 17 شهریور در خیابان قیام با یک اکیپ 300 نفره پس از زدن زنگ درب منازل به سبک "طرح جمع اوری اراذل" ناجا به داخل خانه ها ریخته و شروع به مثلا بازرسی کنتور های برق کردند.و البته همه کنتور ها را به بهانه دستکاری کردن تعویض و برگه های بازرسی به خانم های تنها و بدون دفاع دادند و با بدترین شکل ممکن رفتند جال باینکه دقیقا در اسفند سال پیش هم اداره برق همین منطقه مجدد نسبت به بازرسی کنتورها اقدام کرده بود و همه انها را تایید کرده بود حالا اینکه چطور کنتوری که 6 ماه پیش تایید شده و هنوز پلمب هم هست الان دستکاری شده تلقی شده و صدای اعتراض ما هم به جایی نمیرسه بماند؛ این جریمه چند میلیونی بابت کار نکرده رو کجا میشه فریاد زد؟آیا راه جبران کسری بودجه پول زور از مردمه؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    مستمری ومطالبات بازنشستگان فولاد چه شدروزبازتشستگان هم گذشت
  • محسن راد US ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    سلام. موضوع اول: در خصوص چراغ هاي راهنمايي و رانندگي. واقعا من هر چقدر فكر مي كنم نمي دونم فلسفه اينكه يه دفعه چراغ سبز از 24 ثانيه ميشه 1 ثانيه چيه؟ احتمالا مي خواهند آمار تصادف رو بالا ببرن. آخه اين چه كاريه؟ يا مي خواهن قدرت عكس العمل مردم رو بالا ببرن. مي دوني چقدر از تصادفات به دليل اين چراغ هاست. شما داريد به چراغ نزديك مي شويد و حدود 25 ثانيه وقت داريد، ناگهان 5 متر مونده به چهارراه زمان 1 ثانيه مي شود. حالا نمي دوني از چراغ بايد رد شدي، وسط چهارراه به مشكل مي خوري؟ ترمز كني احتمال تصادف با پشت سري هست و .... از اون ور اون آدم هاي كه اون طرف چهارراه منتظر سبز شدن هستن هم همين شرايط رو دارند يه دفعه از 27 ثانيه چراغ سبز مي شه. انگار مسابقات جام جهاني اتقاف افتاده. لطفا مطرح كنيد.
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    در مسیر جاده پتروشیمی تبریز جاده کوجوار بر روی ریل خط آهن پلی احداث شده است که به دلیل عرض کم پل، و سبقت غیرمجاز وسایل نقلیه هر سال چندین مورد تصادف منجر به فوت را شاهد هستیم. از مسئولین محترم تقاضا میشود با کاشت حائل پلاستیکی نه میله پلاستیکی، بلکه دیواره پلاستیکی که 20 سانت ارتفاع دارند نسبت به رفع این مشکل و در نتنیجه کاهش تصادفات اقدام فرمایند تا هر روز با دلهره و هراس از روی این پل عبور نکنیم.
  • حسام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    7 0
    در حالی که از میدان قدس تا پیچ شمیران، خیابان شریعتی نامیده می شود ولی یک ایستگاه مترو در خط 1 ، ایستگاه شریعتی خوانده می شود و این موضوع مشکلات زیادی را برای افراد ناآشنا به وجود آورده است. کسانی که در هر نقطه از این خیابان کار دارند با دیدن نام "شریعتی" از مترو پیاده شده و به دنبال آدرس هایی مانند خیابان معلم، پلیس، باغ صبا، اندیشه و قدوسی می گردند و این تنها به خاطر یک بی سلیقگی در نامگذاری است. از کمیته نامگذاری شورای شهر و شرکت بهره برداری مترو درخواست می شود نامی متناسب با شناساندن این منطقه انتخاب کنند.
  • علی A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    با سلام. احتراما اینجانب کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه دولتی دارم، 31 ساله، مجرد. خیلی برای کار عمرانی این در و آن در زدم. متاسفانه پیدا نشد. به مساعدت شما در این زمینه امیدوارم. با سپاس
  • ف ب IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    با سلام میخواستم راجع به بدهکاری دولت وسازمانها ، به مردم و پیمانکار ها بگویم و از نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی درخواست کنم طرحی را ارایه کنند که دولت وسازمانها درصورت تاخیر درپرداخت بدهی شان به مردم وپیمانکارها، همانند اقشار مردم ،شامل جریمه ودیر کرد شوند، تا موجب شود همانند مردم که در پایان هرسال مالی با پای خود به سازمات امور مالیاتی رجوع میکنند، دولت نیز موظف به انجام تعهدات مالی خود باشد . که اگر چنین بود این دولت زیر بار بدهی دولت گذشته کمرش خم و خجالت زده نبود، تا از مجلس درخواست کند بجای پول ، به پیمانکارانش از زمین های دولتی بدهد،مگر زمینهای دولتی فقط متعلق به همین دولت است ؟
  • رضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    من تاريخ 93/10/01 تو نمايندگي شركت رامك خودرو يك دستگاه ماشين نيو كوراندو ثبت نام كردم موقع ثبت نام قيمت ماشين 117 ميليون بدون ماليات برارزش افزوده اعلام كردن و80 ميليون موقع ثبت نام پرداخت كردم وقرار شد بقيه زمان تكميل وجه پرداخت شود .تاريخ 1/2/94 دعوت نامه براي تكميل وجه آمد .ولي گفتن بايد 5ميليون بيشتر پرداخت كنيم بابت افزايش قيمت ماشين اسقاطي .قراربود 20 روز بعد خودرو تحويل گردد ولي خودرو در تاريخ 9/7/94 آنهم ناقص و با جنگ ودعواي كه تو دفتر مركزي كرديم به ما تحويل دادن و بعدا فهميديم كه تحويل خودرو بر اساس جدول ثبت نام نبوده بيشتر باند بازي وپارتي بازي وساير موارد خودرو تحويل مي گردد. خواهشن پيگيري شود علت افزايش خودرو و علت تحويل آن بصورت پارتي بازي .
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    از گرانترین عوراضی اتویانهای ایران میتوان به عوارضی اتوبانک پردیس با مبلغ 3000 تومان است اگر ممکنه یک گزارشی هم در این مورد تهیه کنید.
  • محمد علي IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    در شهر ما گلپايگان بعضي از پزشكان با بيمه ايران قرارداد ميبندند ولي تابع قانون بيمه و درمان نيستند و پول اضافي علاوه بر تعرفه بيمه از بيمار ميگيرند و در برابر اعتراض، پزشك بيمه را متخلف و بيمه، پزشك را متخلف معرفي مينمايند و در اين وسط جيب بيمار را خالي ميكنند تباني دو طرفه
  • میثم A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    ا عرض سلام ،حدودا چند سالی هست که جمعیت هلال احمر به مناسبتهای مختلف و به بهانه های مختلف کارتهای هدیه پانصد هزار تومانی و دویست هزار تومانی به کارمنداش میدهد که مجموعا در سال بالای ده میلیون تومان میشود این در حالی هست که یک نجاتگر که داوطلبانه برای جمعیت کار میکند و سختترین بخش کار جمعیت برعهده نجاتگر هست در بهترین شرایط ماهانه به زور سیصد تومان درامد دارد ،شما را بخدا این انصاف است کارمندانی که کمترین حقوق انها دومیلیون تومان در ماه هست چنین هدایایی بگیرند و نجاتگران بیچاره بدون هیچ امیدی و فقط از روی ناچاری بدون هیچ مشوقی به کار استرس زا و طاقت فرسای خویش ادامه دهند
  • آرش AE ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    2 0
    اینجانبان از ساکنان محله شهرک دانشگاه اهواز می باشیم که متاسفانه بعد از گذشت سی سال هنوز انتهای خیابان 21 دانشجو که مشرف به دانشگاه پیام نور می باشدو محل رفت و آمد و تردد اهالی به خیابان های بالاتر .از امکانات اولیه مانند جاده آسفالته وحتی نور چراغی در مضیقه میباشدومحل تجمع ارازل و اوباش را موجب شده است که موجبات نا امنی محل و نارضایتی ساکنین و اهالی را به همراه داشته است.جای بسی تعجب است که بعد از گذشت این مدت شهرداری هیچگونه طرح و برنامه ای برای اسفالت و روشنایی این محل نداشته است.و ما همچنان از امکانات اولیه در این مکان بی بهره هستیم.با توجه به مشکلات عدیده و نا امنی که برای ما ایجاد شده. خواستاریم تا با پیگیری مجدانه گامی عملی در حل این مشکل داشته باشید. آرش از اهواز
  • مهدي ترابي A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    شهرداري منطقه 4 كرج به هيچ وجه به مشكلات منطقه حسين آباد مرهر شهر توجه نمي كند و خيابان اصلي حسين آباد جولانگاه وانت هاي ميوه فروش و چرخ هاي دستفروش مي باشد كه اين مسئله باعث ترافيك و تلف شدن وقت مردم مي شود . در ضمن اين خيابان بايد يك طرفه شود تا بار ترافيك حل شود . لازم به ذكر است عقب نشيني چهار راه فرهنگ تا ابر آباد انجام نپذيرفته و شهرداري عدم همكاري مردم را عنوان مي كند در صورتي كه طبق قوانين جايي كه منافع عمومي ارجحيت دارد دولت بايد آن را به منافع فردي ترجيح دهد.
  • طرفدار IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    1 0
    سلام ، از شهرداری منطقه ۲ خواهش میکنم هر چه سریع تر تکلیف پروژه بابک زنجانی را مشخص کرده و گود برداری را پر کنند . ماها که خونمون پشت این پروژه هست با هر بارندگی استرس ریزش خیابان رو دارم ، و اینکه ایا اقایون با خودشون فکر کردن اگه کوچک ترین زمین لرزه ای بیاد خونه های ما همه میره تو گود برداری که ۳۹ متر عمقش هست ؟
  • حيدري A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    با سلام ما نيروي 14 سال نيروي كارشناس قراردادي هستيم بسيار كار مي كنيم امنيت شغلي نداريم حقوق و مزاياي ما پايين تر از كارشناسان همتراز رسمي و پيماني است تقريبا يك ميليون با آنها اختلاف داريم و آنها كه به امنيت شغلي رسيدند از ما كار مي خواهند و يك جور برده داري نوين راه انداختند تو را به خدا به فريادمان برسيد چرا كه ما را نياز دارند ولي تغيير وضعيتمان نمي دهند و هيچگونه بار مالي براي دولت ندارد. با سپاس فراوان
  • محمد A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    1 0
    با سلام و احترام درگاه بانکی برای پرداخت وجه ثبت نام کنکور سراسری مشکل داشته و امکان ورود برای داوطلبان ثبت نام میسر نمیباشد تلفن گویا اعلامی نیز یکسره مشغول بوده و نمیتوانیم راهنمایی لازم را اخذ نماییم سازمان سنجش نیز اعلام نموده به مراحعات حضوری جوابی نخواهد داد ضمن اینکه افرادی که شناسنامه جدید دریافت کردند ایا سریال شناسنامه جدید را در سامانه باید ثبت نمایند یا سریال شناسنامه قدیم را ؟ لطفا با توجه به وقت اندک برای ثبت نام فکری به حال پراخت وجه ثبت نام بفرمایید و راه حل راحت تری را پیش پای داوطلبان بگذارید با تشکر و امتنان از تسریع در پاسخ