رحیمی از این ناراحت است که بارها از او پرسیده شده «چرا قرارداد دایی 2میلیارد تومان است؟»

كاوه علياسماعيلي/ روز گذشته عليرضا رحيمي به همراه مديرعامل ساير باشگاه‌هاي ايران به نشست كانون باشگاه‌ها رفت اما برخي رسانه‌ها موضوع حضور رحيمي در وزارت ورزش و جوانان را به اخراج او ربط دادند. به همين علت با رحيمي تماس گرفتيم تا از چند و چون ماجرا مطلع شويم.

*آقاي رحيمي چرا به وزارت ورزش رفته بوديد؟

نشست كانون باشگاه‌هاي ايران بود، ما را هم دعوت كردند و رفتيم. مباحثي در آن مطرح شد كه كلي بود و به پرسپوليس ربطي نداشت.

*شايعه شده قرار بود شما را بركنار كنند؟!

نه آقا، اين حرف‌ها ديگر چيست؟ نه من بركنار شدم نه بحثي در اين مورد مطرح شد. رفتيم به كانون باشگاه​ها. هيج خبري نيست، خيال‌‌تان راحت.

*بعد از جلسه هم دوباره از علي دايي حمايت كرديد، درست مي‌گوييم؟

بله رسانه‌ها پرسيدند، من هم گفتم. البته برخي فقط در مورد قراردادها سؤال مي‌پرسند نه ديگر مسائل!

*به‌هر‌حال قيمت قرارداد دايي آنقدر بالاست كه باعث تعجب همه مردم شده است!

از من سؤال شد، من هم گفتم دايي قرارداد دارد. مي‌دانم هجمه‌ها عليه من خيلي زياد شده اما وقتي قرارداد دايي را به صورت شفاف بيان كرده‌ايم، ديگر نمي‌توانيم آن را كتمان كنيم. چه بگويم؟ ايشان يك قرارداد دارد كه سال قبل امضا شده و ما هم آن را قبول داريم چون كاملاً قانوني است. ما هم بايد به آن قرارداد احترام بگذاريم. حالا كه باخته همه رفته‌اند سراغ قرارداد دايي؟ چرا روزي كه تيم مي‌برد، كسي نمي‌گفت قرارداد دايي چقدر است؟ او با همين قرارداد، پرسپوليس را به آسيا برد و نايب‌قهرمان ليگ كرد.

*به نظر مي‌رسد شما هم به انتقادات عادت كرده باشيد؟

صدبار كه يك مطلب را نمي‌گويند. گفتند قرارداد اين شكلي است، ما هم قبول كرديم. ديگر چه بايد بگوييم؟ بحث نتيجه​گيري، بحث ديگري است. ايشان قراردادشان را علني كرده‌اند و ديگر در اين مورد نبايد از من سؤال شود. من تا زماني كه مديرعامل باشگاه باشم قاطعانه از علي دايي حمايت مي‌كنم.

*ماجراي مهرداد پولادي به كجا كشيد؟

پولادي با ما قرارداد دارد. به او گفتم بيا برويم فدراسيون و هر كدام‌مان مداركي كه داريم را رو كنيم. حق با هر كسي بود، بپذيرد. اگر پولادي در مقابل مسئولان فدراسيون ثابت كرد با ما قراردادي ندارد، من مي‌پذيرم اما اگر چيز ديگري بود، او بايد برگردد و به كارش با ما ادامه دهد.

*اين همه روي شما و باشگاه پرسپوليس فشار بود كه بيش از 100 ميليارد تومان بدهي دارد ولي آقاي افشارزاده در مصاحبه‌اي گفت استقلال 75 ميليارد تومان بدهي گذشته دارد و 18 ميليارد تومان هم در اين فصل بدهكار شده است. شما چه نظري در اين مورد داريد؟

ما بي‌پول نبوديم اما...

*مصاحبه افشارزاده به نفع شما نشد؟

بله، بدهكاري ما در اين فصل هم هيچ ربطي به عليرضا رحيمي ندارد. استقلال هم همين طور. ما هرچه درآمد داشتيم، خرج فوتبال كرديم و نبايد حالا فشار روي من بگذارند كه چرا باشگاه بدهكار است. اين بدهي‌ها به گذشته مربوط مي‌شود نه زمان مديريت من در پرسپوليس و افشارزاده در استقلال. از بنده انتقاد مي‌شود ولي كسي اين طرف موضوع را نمي‌بيند. ما پول‌مان را خرج تيم بستن كرده‌ايم.

*رقم بدهي‌هاي پرسپوليس مشخص نشده است؟

كاري به اين مسائل ندارم، ما براي تيم بستن‌مان مشكل مالي نداشتيم كه بگوييم به خاطر بي‌پولي نتوانستيم تيم ببنديم. رقم بدهي‌هاي پرسپوليس هم هر وقت مشخص شد، پنهان نمي‌كنيم.

*امكان دارد با كادرفني قبل از بازي با صبا جلسه‌اي بگذاريد و در مورد نتايج به‌دست آمده و مشكلات فني حرف بزنيد؟

اجازه بدهيد اين موضوع را در باشگاه حل كنيم.

*شما به علي دايي اولتيماتوم داده بوديد؟

نه آقا! اين حرف‌ها نبود. دايي كارش را مي‌كند و بحث اولتيماتوم دادن ما به او، فقط شايعه است كه من تكذيب مي‌كنم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =