پاسخ آستان مقدس حضرت معصومه(س) به حواشی پیش‌آمده درباره قرآن مطلا

روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره نمایش قرآن کشتی مطلا در موزه این آستان مقدس ارائه داد.

در بیانیه روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) آمده است: بنا به درخواست تعدادی از دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام و برای اطلاع‌رسانی صحیح در مورد اثر هنری قرآنی که موزه آستانه مقدس به منظور بازدید کوتاه مدت از آن در نظر گرفته شده بود، توضیحاتی ارائه می‌شود:

با توجه به اینکه آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها همواره در تاریخ خود ملجأ و پناه عاشقان اهل‌بیت علیهم‌السلام بوده است این اثر هنری در تاریخ 27 دی‌ماه جاری در موزه آستانه با حضور جمعی از مردم، خدام و مسؤولان آستانه مقدس، معاون استانداری قم و اصحاب رسانه، بازدید شد.

این اثر، بدون هرگونه حمایت مادی از سوی آستانه مقدس، توسط هنرمند ارجمند جناب آقای موسویان، و صرفا برای ابراز ارادت ایشان به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، با طراحی و هزینه شخصی تولید شده که به درخواست سازنده آن و هماهنگی به‌عمل‌آمده از سوی استانداری قم برای بازدید عموم مردم برای مدتی کوتاه به موزه آستانه مقدس منتقل شده بود و طبق نیت شخصی مالک، این اثر به حرم امام حسین علیه‌السلام اهدا می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    42 1
    هزینه شخصی؟ ریشه اش رو بگیرید
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    56 3
    پول اين همه طلا رو از كجا آورده.ضمن اينكه چرا دو دستي به عربهاي ذاتا دشمن ما ايرانيها هديه كرديد.
    • بی نام AT ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
      6 1
      کشور رو دارن برای عربها می چرخونند انگار
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    48 1
    توی این شرایط سخت اقتصادی که مردم وجامعه درگیر هستندکسانی که این کارها رو میکنند معلوم نیست چه هدفی دارند راحترین راه برای زدن دین مگه اسانتر از این هم می شود دین را با دین میزننند
  • عطر شیراز A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    42 1
    بعید هست منتقدان فکر کنند که هزینه این کشتی 800 میلیونی را از بارگاه حضرت معصومه برداشت کرده باشند،معهذا مطمئن هستند کسی که توان پرداخت این هزینه را دارد حتما با نفوذی که دارد ،با کارشناسان مذهبی و دفتر آیات عظام مشورتی داشته است ولی متاسفانه حضرات ضمن تشویق ایشان ،برخلاف نظر امام جعفر صادق ع مبنی بر حذر و بی اثر بودن نگارش قرآن با طلا ،نه تنها ایشان را به مسیری جهت رفع مشکلاتی مثل تهیه دارو جهت بیماران خاص سرطانی و یا کمک به بیچارگان زلزله زده که در سرما و در چادرهای یخ زده منتظر کانتینر 3 میلیونی هستند ، راهنمایی نکردند بلکه با این تشویق ،بدعتی تاریخی در گمراه کردن مسیر الی الله و تعجب جامعه اسلامی به جا گذاشته اند.
  • بی نام GB ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    2 73
    چه كار خدا پسندانه اي
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    33 2
    کل اون دوستاران چند نفر بودند؟بقیه مردم چی؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    47 2
    با پول این کشتی طلا برای چند دختر دم بخت محتاج میشد جهیزیه تهیه کرد. حسین سرور آزادگان کجا و زروق برق ساخت کشتی طلا در کشوری فقیر از بی کفایتی کجا
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    8 1
    جدا از قصه این فقره آیا نمیشود بجای انکه برای شادی ائمه و بزرگان و گرامیداشت مقام والای آنها به درگاهشان طلا و نقره و پول اهدا کنیم، طلاها و نقره ها و پولهای درگاه انها را برداشته و برای فقرا خرج کنیم.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
    9 1
    خود ائمه راضی نیستن به این امر پولش رو می دادید برای زلزله زدگان خانه می ساختید در این سرما
  • مجتبی ترابی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    6 1
    یه ضرب المثل هست که میگه چراغی که به خونه رواست به مسجد حرام است. حضرت علی همیشه از افراط و تفریط سخت ناراحت بوده. میگند وقتی همسایه ات شبها گرسنه میخوابد رفتن به زیارت و حج واجب نیست. خب عزیز یا عزیزان وقتی با این پول میشه به این همه فقیر، این همه دختر و پسر دم بخت، به این همه بیماران بیماریهای خاص نیازمند، به این همه پدران شرمنده بچه هاشون، کمک کرد. چرا چرا چرا؟؟؟
  • بی نام IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
    1 5
    خدا خیر بده به این هنرمند