تسنیم نوشت: استاندار کرمانشاه گفت:‌ به همه خسارت دیدگان ۱۲ میلیون تسهیلات داده می‌شود تا روند اسکان موقت را زودتر آغاز کنند.

هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: همه دستگاهها از آغاز بحران تاکنون با تمام توان به آسیب دیدگان خدمت‌رسانی کرده‌اند و از پیگیری‌های دلسوزانه آیت‌الله عراقی، نماینده اورامانات در مجلس، امام جمعه شهرستان و فرماندار ثلاث باباجانی تشکر می‌کنم.

استاندار کرمانشاه با تشکر از مردم ایران که در حمایت از آسیب دیدگان سنگ تمام گذاشتند‌ بیان کرد: مردم اورامانات با استقبال از کاروانهای پشتیبانی و حمایت کنندگان از آسیب دیدگان، فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند که می‌تواند الگویی برای بقیه کشور باشد.

بازوند افزود: مدیران باید روند عادی‌سازی زندگی مردم در مناطق آسیب دیده را تسریع ببخشند زیرا هنرنمایی و خلاقیت مدیران در موقع بحران مشخص می‌شود و از فردا شنبه 27 آبان باید تمام ادارات دولتی و بانکها در مناطق زلزله‌زده در محل کار خود حاضر باشند و در صورتی که ساختمان اداره‌ای تخریب شده باشد، ارائه خدمات در زیر چادر یا کانکس انجام شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید باید در یک ماه، پرونده اسکان موقت حادثه دیدگان بسته و روند اسکان دائم را آغاز کنیم بیان کرد: بنیاد مسکن برای اسکان موقت و دائم با مشارکت مردم اقدام کند تا روند بازسازی سریعاً آغاز شود و آموزش و پرورش نیز سریعتر زمینه بازگشت دانش‌آموزان به مدارس را فراهم کند.

بازوند افزود: لاشه احشامی که زیر آوار مانده است باید تا غروب شنبه، از آوار خارج و دفن شوند تا سلامت روستاییان زلزله زده به خطر نیفتد و با توجه به سرما، اهالی شهرستان ثلاث باباجانی نباید مشکل سوخت داشته باشند و هرچقدر که لازم است سوخت در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد که هزینه‌های آن را از ستاد بحران تقبل می‌کند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مدیریت انقلابی و جهادی در بهره‌وری بالاست که همه مدیران باید در روند بازسازی از الگوی مدیریت جهادی بهره بگیرند و هر مدیری که نتواند مشکلات حوزه کاری خود در قبال حادثه دیدگان را به درستی و به موقع انجام دهد، باید شب را در زیر چادر و کنار آسیب دیدگان سر کند تا مشکلات آنها را بهتر درک کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    0 0
    تسهیلات یعنی نزول یا کمک بلاعوض