مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با دوره مدیریت رفتار سازمانی برای مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختيار رازاني اظهار داشت: این دوره آموزشی در راستای دستیابی به اهداف سازمانی و جهت ایجاد روابط بهتر بین کارکنان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: مبانی رفتار فردی و سازمانی کارکنان، چالش های رفتاری در محیط کار و نیازها و انگیزه های کارکنان در قالب نگرشها و شخصیت های افراد در این دوره مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اضافه کرد: در این دوره آموزشی مواردی همچون رفتار سازمانی، علم مطالعه و کاربرد دانش نحوه برخورد افراد و گروهها در سازمانها با مردم، تحلیل مدیریت تضاد و تعارض و کنترل استرس و فشارهای عصبی کارکنان و بررسی رفتار گروهی سازمانی پرسنل در فرآیند تغییر و تحول مطرح شد.

رازانی گفت: هدف از برگزاری این دوره دستیابی به اهداف سازمانی و اجتماعی با ایجاد روابط بهتر است که در آن روابط بین مردم و سازمانها در ارتباط با کل افراد، گروهها، سازمانها و سیستمهای اجتماعی تشریح شد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این دوره آموزشی 8 ساعت بود، افزود: از ابتدای سال تاکنون 31 دوره آموزشی توسط این شرکت جهت مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی در حوزه های مدیریتی، مهارتی و کارشناسی برگزار شده است.

بختیار رازانی در ادامه بیان داشت: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد 29 نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =