اعتبار مورد نیاز برای پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که امسال بازنشسته می‌شوند و کسانی که پارسال بازنشسته شدند، در بودجه امسال پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی بازنشستگان فرهنگی در مورد پاداش پایان خدمت و طرح رتبه بندی سوال داشتند. در همین رمینه احمد صافی رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش  توضیحاتی داد.

او گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش اصولا به ۲ دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ یکی بازنشستگانی که تمام امورشان مربوط به صندوق بازنشستگی است و هر نوع سوال و خواستهٔ آن‌ها از قبیل وضع مالی، حقوق، بیمه و وضع ارتقاء به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برمی‌گردد، اما آن دسته دیگر از افرادی هستند که یا قرار است؛ امسال بازنشسته شوند و یا اینکه سال گذشته بازنشسته شده‌اند؛ این افراد به دلیل اینکه هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکره‌اند؛ سوالات و خواسته‌هایشان به وزارت آموزش و پرورش ارتباط دارد.
او گفت: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که اعتبار مورد نیاز برای پاداش پایان خدمت افرادی که امسال بازنشسته می‌شوند و کسانی که پارسال بازنشسته شدند، در بودجه امسال پیش‌بینی شده است، اما این بودجه باید تخصیص داده بشود تا آموزش و پرورش بتواند آن را پرداخت کند.
صافی در مورد قاضای فرهنگیان بازنشسته برای اعمال طرح رتبه‌بندی در حقوقشان افزود: وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی در حال بررسی و مذاکره در این مورد هستند تا انشاء‌الله این مشکل هم حل شود.

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته خرداد 94 A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام چرا باید به باز بازنشستگانی که در 30 خرداد 94 بازنشسته شده اند رتبه بندی شامل آنها نشود این دور از انصاف است ماهم 30 سال زحمت کشیده ایم منتشر این رتبه بندی بودیم