۰ نفر
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
کاراته زنجان حامی مالی ندارد

دبیر هیات کاراته استان زنجان از پیگیری های این هیات برای جذب اسپانسر در سال جاری خبر داد و گفت: با وجود مذاکره با چند شرکت بخش خصوصی متاسفانه رایزنی ها راه به جایی نبرده است و دلیل آن هم نبود انگیزه برای تیمداری است.

اکبر نوروزی از آمادگی استان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم های ملی در ماه آینده به میزبانی اصفهان خبر داد و در این باره به خبرآنلاین افزود: تیم زنجان در حالی در این رقابت ها حضور پیدا می کند که از نبود حامی مالی رنج می برد؛ هر چند اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان یاریگر هیات است.
به گفته وی، کاراته جزوء رشته های ورزشی پرجمعیت در استان است که نزدیک به هزار و صد ورزشکار بیمه شده ورزشی دارد و این تعداد کاراته کا نیازمند حمایت جدی برای تحقق اهداف است.
دبیر هیات کاراته استان با تاکید بر اینکه در امر آموزش محدودیت مربی نداریم، اضافه کرد: برگزاری دوره های مربیگری در سال جاری برای ارتقاء سطح دانش مربیان بیشتر با هدف داشن افزایی و آگاهی آن ها بوده است. اکنون با درنظر گرفتن تعداد کلاس ها 15 مربی فعال با هیات همکاری دارند.
وی از فعال بودن هیات شهرستان ها در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد و گفت: این در حالی است که برای مسابقات بین المللی اخیرا کاراته کا های شهرستان خرمدره اعزام شدند.
نوروزی تعامل هیات شهرستان ها با هیات استان را در پیشبرد برنامه های توسعه ای یادآور شد و افزود: ارتباط و همفکری دوسویه با شهرستان ها در شناسایی و جذب کاراته کاهای مستعد برای رقابت های کشوری اثرگذار است.
دبیر هیات کاراته استان در پاسخ به سوالی درباره همکاری قهرمانان نام آشنای کاراته استان در رده ملی همچون برادران روحانی عنوان کرد: این قبیل چهره ها به عنوان قهرمانان ملی هم اکنون مربیگری فعال هستند و تجربیات خود را در اختیار نسل های آینده قرار می دهند. البته چهره هایی همچون علی محمدی و شایان رستمی در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کرده اند.
به گفته وی، هم اکنون تیم گاز زنجان در لیگ آینده سازان به مربیگری حسن روحانی و بیمه تعاون به مربیگری شهاب سلطانی در سوپرلیگ فعالیت می کنند.
نوروزی برگزاری دوره های استعدادیابی را فرصت مناسبی برای شناسایی چهره های جدید برای حضور در قربات های کشوری اعلام کرد و ادامه داد: فعال بودن کمیته آموزش هم به عنوان بازوی توانمند هیات در پیشبرد اهداف و برنامه های هیات اثرگذار است.
وی استقبال از دوره های تئوری مربیگری درجه های مختلف را چشمگیر اعلام کرد و گفت: این نشان می دهد مربیگری بیشتر به سمکت علمی شدن حرکت می کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =