دوشنبه 1 آبان 1396
پنجشنبه 20 مهر 1396 - 16:04:00 چاپ

تصاویر | تصادف موستانگ و کامیون در کیش جان دو دختر جوان را گرفت

چند رسانه‌ای > عکس - تصادف شدید فورد موستانگ اجاره ای با کامیون بنز در جزیره کیش دو کشته بر جا گذاشت. علت تصادف عدم رعایت حق تقدم موستانگ در فرعی به اصلی با سرعت بالا تشخیص داده شد. دو سرنشین عقب که دو دختر جوان بودند به دلیل نبستن کمربند فوت شدند.

 

عکس‌ها: مشرق‌نیوز
61282

کلید واژه‌ها : تصادفات رانندگی -
8 دیدگاه
  • محمدرضا
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 17:22:39
    پاسخ
    20 2

    خدا بیامرزدشون. مشکل اصلی رانندگی غیراصولی ما ایرانیاست.

  • میلاد رضایی
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 18:34:51
    پاسخ
    17 0

    توی کیش تقریبا سرعت بالا معنی نداره چطور ممکنه کسی توی کیش سرعتی مثلا در حد 80 یا بالاتر بره؟ این تصادف و این خسارت سنگین سرعت وحشتناکی رو لازم داشته. برای خانواده‌های داغدار هم صبر آرزو می‌کنم.

  • بی نام
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 19:07:56
    پاسخ
    3 29

    كاميون تو كيش؟ مگه كيش بزرگيش چقده ؟أيا نميشه به جاى كاميون هاى به أين بزرگى إز وسائل نقليه كوچكتر استفاده كنند؟

    • امير
      جمعه 21 مهر 1396 - 13:56:00
      11 0

      متاسفانه علت اصلي اين تصادف سرعت بالا و عدم رعايت قوانين رانندگي بوده ، به كاميون ربطي نداشته كه . تواقع داريد براي جابه جايي هاي مصالح در جزيره كيش از فرغون استفاده بشه ؟

    • بینام
      شنبه 22 مهر 1396 - 10:18:26
      5 1

      چرا عزیزم از این به بعد میدیم تیرآهن و خاک و مصالح و بارهای بزرگ را با دوچرخه حمل کنن، امر دیگه ای نداری؟

  • mehri
    شنبه 22 مهر 1396 - 07:34:01
    پاسخ
    5 0

    خیلی سخته .خدا به خانوادشون صبر بده.تشییعشون بودم خانوادشون اصلا حالشون خوب نبود

  • بی نام
    یکشنبه 23 مهر 1396 - 16:49:31
    پاسخ
    3 0

    این دختران جوان قزوینی بودند،، خدا رحمتشان کند

  • بی نام
    یکشنبه 30 مهر 1396 - 21:39:02
    پاسخ
    0 0

    يكيشون هم كلاسي ابتدائي من بود باورم نميشه 😔😔😔

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x