استاندار البرز صبح امروز اول مهرماه با حضور در دبیرستان دهخدا، زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۶_۹۷ را نواخت و گفت: در بدو امر وضعیت آموزش و پرورش را در این استان ارزیابی خواهم کرد،سپس افق پیشرفت ترسیم کرده و بر اساس شاخص های ارزیابی ماهانه و سالانه تحول بنیادین ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی، استانداری البرز،"دکترمحمدعلی نجفی" صبح شنبه در آیین آغاز سال جدید تحصیلی و زنگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس، که در دبیرستان دهخدا برگزار شد،گفت:
سلام بر مهر،سلام بر فصل رویش جوانه های امید،گشوده شدن درب مدارس و شور و شوق و امید در همه دانش آموزان عزیز،سلام بر محرم و سرور و سالار شهیدان،ماه ایثار و فداکاری،امید همه بتوانیم از این ایثارها درس بگیریم و سلام بر همه شهدای انقلاب اسلامی از هشت سال دفاع مقدس تا مدافعان حرم.
وی ادامه داد: آمار و ارقام بیانگر بخشی از موفقیت های فرزندان استان البرز است و تلاش هایی که سایر بخش ها داشته اند،شورای شهر نیز باید برنامه های تقویت آموزش و پرورش و کاهش ناهنجاری های اجتماعی را در دستور کار داشته باشد.
وی با بیان اینکه افتخار می کنم که یک معلم هستم،افزود: در همه شوراهای اموزش و پروش به شخصه شرکت خواهم داشت در استان گیلان هم جزو استانهای اول بوده ام.
استاندار البرز گفت:برنامه های اتی بنده توسعه مدارس خواهد بود و در این رابطه از وزیر اموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس دعوت و مذاکره خواهم داشت.
ّوی با اشاره به نقش خیرین مدارس گفت: با توجه به نیاز استان البرز به امکانات اموزشی بیشتر فعالیت جلسات خیرین گسترده تر خواهد بود.
رییس شورای اموزش و پرورش استان گفت: با احصا شرایط امروز برای ارتقا شاخص ها،ضمن ارزیابی ماهانه و سالانه افق دید ترسیم خواهم کرد.
وی در ادامه در دو بخش خطاب به دانش اموزان و مدیران ایراد سخن داشت.
خبر در حال بروز رسانی است..
امسال در استان البرز، 462 هزار و 747 دانش آموز سال تحصیلی جدید را با رشد 3/36 درصدی آغاز کردند.
از این رقم،245 هزار و 331 دانش آموز در دوره ابتدایی،106هزار و 813 دوره متوسطه اول، 75 هزار و 418 دانش آموز در دوره متوسطه نظری و بیش از 36 هزار دانش اموز فنی و حرفه ادامه تحصیل می دهند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =