تاکنون چند عضو شورای شهر تهران نسبت به تبلیغات سراسری بر بدنه، شیشه و در اتوبوس‌های واحد تذکر داده‌ و گفته‌اند این کارها باعث گلایه شهروندان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاکنون در چند نوبت گزارشهایی در سرویس مشکلات مردم در خصوص اعتراض شهروندان به تبلیغات روی اتوبوس‌های واحد منتشر شده است.
واقعیت این است که بارها شهروندان در سرویس مشکلات مردم،  شهروندان از تبلیغات روی بدنه و شیشه اتوبوس‌های واحد گلایه کرده اند و حتی یک عضو شورای شهر تهران هم در اعتراض به تبلیغات روی بدنه و شیشه اتوبوس‌های واحد گفت: زندان متحرک ساخته‌اند!
با این وجود به نظر می رسد قراردادهای تبلیغاتی که سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اسپانسرهای خود بسته است، مانع از پاسخ به این مطالبه به حق شهروندان می شود. با این وجود، امروز در صحن علنی شورای شهر تهران، یک عضو دیگر این نهاد هم در اعتراض نسبت به تبلیغات اتوبوسها از تجربه شخصی خود در مواجهه با مسئله تبلیغات روی بدنه، شیشه و در اتوبوسهای واحد گفت: روز گذشته سوار اتوبوس هايی شدم که سراسر آن را تبليغات فراگرفته بود. مردم و مسافران از اين وضعيت گلايه دارند و مي گويند شبيه پرنده در قفس شدند.
ناهيد خداكرمی، خطاب به مسئولان شهرداری پایتخت گفت: این تبليغات برخلاف ضوابط تبليغات و حقوق شهروندی است و بايد سريعا حل شود.
او حتی در این باره به گذشته تذکراتی که درباره این مشکل داده شده هم اشاره کرد و گفت: دو بار تذكري مشابه به سازمان زيباسازي داده شده اما كاري انجام نشده است.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =