تیم ملی بسکتبال ایران با نتیجه 70 - 57 به چین باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی بسكتبال ایران كه برای كسب جواز صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین رفته بود، نیمه اول این دیدار را به حریف خود باخت. ملی پوشان ایران در نیمه نخست این دیدار ضعیف تر از انتظار ظاهر شدند. در غیاب حامد آفاق كه در كوارتر سوم بازی با كره جنوبی مصدوم شده بود، تیم ملی با تركیب صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، مهدی کامرانی، اوشین ساهاکیان و جواد داوری مسابقه را کرد.
در كوارتر اول ایران نتیجه را واگذار كرد. چین این كوارتر را با نتیجه 21 - 12 برد و تعویض های بائرمن هم نتیجه ای نداشت. اما در كوارتر دوم ایران به بازی برگشت. در این كوارتر ایران خودش را به امتیاز 20 رساند اما چینی ها روی امتیاز 23 مانده بودند. اما در ادامه دوباره چین نبض بازی را در اختیار گرفت و این كوارتر را هم با نتیجه 18 - 17 برد.

با شروع كوارتر سوم، چینی ها نشان دادند كه واقعا آمده اند تا مسابقه را ببرند. آن ها مقابل تماشاگران پرتعداد خود عملكرد بسیار خوبی داشتند و واقعا بهتر از تیم ملی ایران بازی می كردند. آن ها این كوارتر را هم با نتیجه 19 - 15 بردند. در كوارتر چهارم ایران با نتیجه 13 - 12 برنده شد اما در نهایت این چین بود كه با نتیجه 70 - 57 برنده این دیدار شد و به فینال مسابقات رسید. 

چین فردا در فینال به مصاف برنده بازی فیلیپین - ژاپن می رود و ایران هم به مصاف بازنده این مسابقه می رود تا برای كسب مقام سوم تلاش كند. 

قهرمانی آسیا مستقیم به المپیك می رود و حالا ایران این شانس را از دست داده است. البته تیم های دوم تا چهارم این رقابت ها كه ایران هم بین آن ها قرار دارد، برای راهیابی به المپیك در مسابقات انتخابی شركت خواهند كرد.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =