پلی آف لیگ برتر بسکتبال/ مربیان به دنبال پرنده خوشبختی

مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال فردا در حالی با برگزاری دو دیدار در آبادان و اراک دنبال می‌شود که تیم‌های میزبان با پیروزی جواز حضور در نیمه‌نهایی را به دست می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوشنبه این هفته در آغاز پلی آف تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران به ترتیب با شکست شهرداری تبریز و ثامن مشهد، جواز صعود را با نتیجه کلی 4 بر صفر دریافت کردند. اما در سالن های حکیمیه تهران و امام خمینی (ره) و بازیهای پرحاشیه  کار به رقابت پنجم بکشد.

بازی تحت تاثیر حواشی

تیم شهرداری اراک در حالی میزبان دانشگاه آزاد است که 3 بر یک پیش است و تنها با یک برد دیگر می تواند جواز حضور در نیمه نهایی را بگیرد. اما مصطفی هاشمی ، سرمربی تیم دانشگاه که با اضافه شدن صمد نیکخواه بهرامی توانست بازی را تحت الشعاع بگیرد راهی اراک شده تا با دومین برد امیدوار به صعود بماند.

اراکی ها باید در شرایطی از تیم مهمان خود پذیرایی کنند که بهترین بازیکنش بوژان با حکم کمیته انضباطی و جریمه نقدی  10 میلیون تومانی ،یعنی سنگین ترین جریمه نقدی این فصل روبرو شده است و کوچکترین عکس العمل او را محروم خواهد کرد.ولی با این وجود شنیده می شود زید عباس مسئول مهار این بازیکن است تا جلوی برترین گلزن این فصل رقابتها را بگیرد.

از سوی دیگر با وجود اینکه سرمربی اراکی ها در سالن دانشگاه مورد کم لطفی افراد حاضر در آن سالن قرار گرفت ،اما بیانیه ای برای حواشی این بازی از طرف دانشگاه آزادی ها ضد این مربی منتشر شد و محمد دادکان ،معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی هم دو ناظر برای حضور در بازی فردا تعیین کرد. این اقدامات قطعاً شایسته میزبان نیست و ناراحتی اراکی‌ها را هم در پی دارد. هر چند امیر واحدپور،رئیس کمیته داوران خبر از نظارت حبیب خمجانی و کیان ارثی ،همچنین قضاوت رضا آذرافزا، حسن نیکخواه و سروش خادم در این رقابت می دهد در این باره انتصاب ناظرین از سوی دادکان می گوید: «دانشگاه آزاد می تواند 24 ساعت قبل از بازی  از 10 درصد فضای ورزشگاه اراک صحبت کند.حال این تماشاگر می تواند کارشناس داوری باشد یا کارشناس مربیگری.»

به هرحال دانشگاه آزاد فردا در صورت شکست از لیگ کنار می‌رود. اتفاقی که با حضور زید عباس، صمد نیکخواه بهرامی، برایان راش و ویل مک‌دونالد شکستی بسیار تلخ برای این مجموعه است. در سوی مقابل محمد کسایی‌پور هم نشان داده راه شکست دانشگاه آزاد را خوب بلد است.

برد گرگان یا راه خوشبختی آبادان

نفت آبادان  در رقابتی نزدیک از جهنم شهرداری گرگان فرار کرد تا به تساوی 3-1 برسد. حماد سامری و شاگردانش فردا انتظار تماشاگران پرشور خود را دارند تا بتواند در مقابل پرهوادارترین تیم حاضر در لیگ مقاومت کنند و با برد خود را به نیمه نهایی برساند. آن سوی میدان اما محمدمهدی ایزدپناه خوب می‌داند در صورت شکست و حذف از لیگ، باید پاسخگوی هواداران پرشمار گرگانی باشد. شهرداری در فصل گذشته بین چهار تیم پایانی بود و اسداله کبیر توانست نتایج نسبتاً خوبی با این تیم بگیرد. همین موضوع کار ایزدپناه را دشوارتر کرد. گرگانی‌ها با اضافه شدن ایمان زندی در پلی‌آف روز دوشنبه هم توانستند پابه پای نفت پیش بروند ولی 15 دقیقه در زمان توقف بازی نسخه باخت این تیم را پیچید تا شهرداری گرگان هم بازی را ببازد و هم تماشاگرانش را بدلیل محرومیت از سوی فدراسیون از دست بدهد. حالا گرگانی‌ها در صورت پیروزی تنها می توانند دلخوش به بازی ششم بمانند

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =