گلزن ایرانی المپیاکوس می‌گوید برای او، قهرمانی در لیگ یونان اهمیت بیشتری نسبت به آقای گلی دارد.

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ‌المپیاکوس دیشب (دوشنبه) با دو گل لامیا را شکست داد. کریم انصاری‌فرد گل دوم تیمش را در ‌دقیقه ۳۷ به ثمر رساند و در اواخر مسابقه نیز از زمین بازی بیرون رفت.

کریم انصاری فرد بعد از پیروزی تیمش و گلزنی در این مسابقه گفت‌: صادقانه اگر بخواهم بگویم پیروزی آسانی برای ما نبود. تلاش زیادی کردیم که سه امتیاز را به دست آوریم. خوشبختانه با کسب این برد توانستیم در جایگاه نخست باقی بمانیم و این از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مربی از ما خواسته بود که تلاش زیادی کنیم و در زمین مسابقه بدویم تا به این مهم دست یابیم.

انصاری فرد ۲۸ ساله در ادامه‌ ‌اضافه کرد: من خیلی خوش شانسم که بازیکنان با کیفیت زیادی در المپیاکوس در کنارم توپ می‌زنند. ما تیم خیلی خوبی داریم و در هر مسابقه برای کسب برد به میدان خواهیم رفت. غیر از میرالاس که تازه به جمع بازیکنان ما ‌اضافه شده، با بقیه خیلی خوب تمرین کردیم. چیزهای زیادی از یکدیگر یاد گرفته‌ایم.

مهاجم ایرانی درباره آقای گلی خودش در این فصل لیگ یونان گفت‌: همان طور که اطلاع دارید من سه ماه نخست لیگ امسال را از دست دادم و منتظر بودم مربی به من اعتماد کند تا به بازی گرفته شوم. وظیفه من گلزنی است و همیشه هم سعی می‌کنم که وظایفم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. نمی‌دانم امسال چه تعداد گل به ثمر خواهم رساند ولی خیلی دوست دارم در پایان فصل، قهرمانی در لیگ را جشن بگیریم.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =