مهدی تاج با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج یک روز بعد از شکست در انتخابات کمیته ملی المپیک و عدم انتخاب به عنوان یکی از هیات های اجرایی کمیته ملی المپیک ، راهی هلند شد و در حاشیه این سفر با جیانی اینفانتینو دیدار کرد. مهدی تاج که در اولین مجمع انتخاباتی المپیک شرکت کرده بود ، روز گذشته مشخص شد قدرت چانه زنی بالایی برای رسیدن به پست هیات اجرایی نداشته است. به عکس گفاشیان که هر بار کاندیدای انتخابات شده بود ، رای می آورد ، او که این بار جای کفاشیان نامزد شده بود ، رای نیاورد تا بیشتر با این چالش روبرو باشد که آیا اگر بخواهد در انتخابات ای اف سی هم به جای کفاشیان کاندیدای نایب رئیسی شود اما شانسی برای رای آوردن دارد؟

او البته اگرچه شاید خیلی میان اعضای مجمع کمیته ملی المپیک مقبولیت نداشته باشد اما در دو ساله گذشته به واسطه دیدار بی اثری که اینفانتینو قبل از انتخابات ریاست فیفا با علی کفاشیان داشت و از او دلخور است ، توانسته رابطه ای گرم با اینفانتینو داشته باشد و برای چندمین بار در دو سال اخیر ملاقاتی خصوصی با اینفانتینو داشته باشد.

دیداری که این بار هم باز بحث اصلی آن درباره نحوه ترانسفر پاداش های فوتبال ملی ایران به تهران است. پول هایی که فیفا برای فرستادن شان به حساب فدراسیون ، با تهدید های مداوم بانک های آمریکایی روبرو است و هر بار باید برای اینکه این پول ها بلوکه نشوند ، به دنبال راهکارهای جدیدی برای شان باشند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =