تسنیم نوشت: یک نشریه معتبر اسپانیایی خبر داد بیشتر تماشاگران دیدار تیم‌های ایران و اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ ایرانی‌ها خواهند بود.

روزنامه «مارکا» اسپانیا گزارش داد در حالی که کمتر از پنج ماه تا شروع مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده، آمار نشان می‌دهد که آرژانتینی‌ها و مکزیکی‌ها بیشتر از هر کشور دیگری بلیت‌ بازی‌های جام جهانی را تا به این لحظه تهیه کرده‌اند، این در حالی است که بخش کمی از اسپانیایی‌ها بلیت‌های جام جهانی را گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش تیم ملی اسپانیا در سه بازی اول خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 همانند تیم میهمان خواهد بود. هواداران ایرانی تقریباً ورزشگاه کازان که در تاریخ 20 ژوئن 2018 (30 خرداد 97) میزبان دیدار اسپانیا - ایران خواهد بود را در اختیار خود گرفته‌اند. با توجه به اینکه کازان در منطقه‌ای واقع شده که تأثیر زیادی از دین اسلام در آن دیده می‌شود و در کشوری که امکانات در دسترس ایرانیان است، هواداران تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش اکثریت جایگاه‌های ورزشگاه 45 هزار و 379 نفری کازان آره‌نا را در اختیار خود خواهند داشت.

«مارکا» در پایان نوشت: انتظار می‌رود در بازی اسپانیا با مراکش تعداد هواداران مراکش در شهر کالینینگراد نسبت به اسپانیایی‌ها بیشتر و تعداد هواداران اسپانیا و پرتغال در شهر سوچی (محل برگزاری بازی دو تیم) نیز برابر باشد.

تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال، ایران و مراکش در گروه B جام جهانی 2018 با هم همگروه هستند.

 

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =