علیرضا منصوریان گزینه جدی برای هدایت سپاهان اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان که با روزگار بدی از استقلال رفت، حالا مشتری دارد. یک مشتری قدیمی. او از همان زمانی که هدایت نفت را هم بر عهده داشت و به عنوان یک مربی جوان در لیگ چهره شد، پیشنهاد از تیم اصفهانی بدست آورده بود تا حتی جانشین حسین فرکی قهرمان باشد.

حتی همان زمانی که از استقلال با شرایطی تلخ کنار رفت، بحث رفتنش به اصفهان وجود داشت اما حالا انگار این شایعات جدی و جدی تر شده است. چقدر علیرضا شانس دارد به سپاهان برود؟ حالا بسیاری اعتقاد دارند خیلی زیاد.

شانسی که شاید آخرین مجال او برای بازگشت باشد. منصوریان البته احتمالا در سپاهان می تواند راحت تر از استقلال باشد چون کاراکتر شخصیتی او طوری است که در اصفهان و برای هم هواداران و هم بازیکنان و البته دست اندرکاران شان نو خواهد بود. 

منصوریان اما می تواند در سپاهان موفق باشد. سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است که به چالش افتاده. منصوریان بیشتر از کار فنی، می تواند در کوتاه مدت با تیمش رفیق شود. کاری که سال قبل در استقلال انجام داد و توانست یکباره با این تیم خوب نتیجه بگیرد.

چالش او اما معضل نویدکیاست. معضلی که تا به حال مربیان زیادی را در سال های اخیر با ناکامی مواجه کرده است. محرم و قدرتش روی سکو چیزی قوی تر از اسم فرهاد مجیدی روی سکوهای استقلال است. منصوریان یا هر کس دیگری در اصفهان باید قبل از هر چیز ابتدا با محرم به نقطه چاره برسند. مسیری که منصوریان باید یادش باشد، شیوه مدارای صرف مثل کاری که با رحمتی در استقلال کرد، پایانش کدام نقطه است. شاید برای خود مدیران سپاهان بهتر باشد قبل از هر مربی دیگری ابتدا مشکل شان را با سایه محرم حل کنند و بعد دنبال مربی باشند.

منصوریان هم در اصفهان احتمالا بعد از تجربه ناموفق سال دوم استقلال یاد خواهد داشت به جای انرژی گذاشتن روی ادای اشتباه اما با کلاس واژه ها، به فکر این باشد که تیمش را تمرین دهد. اینکه یادش باشد فقط بستن جی پی اس و استخراج نتایجش عرق بازیکن را در نمی آورد و این قدر اتکا به نمایش فوتبال علمی در سطح کلام، به کمک هیچ تیمی نمی آید!

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =