روزنامه همشهری ورزشی در گزارشی افشا کرده یکی از دلایل نیامدن اشکان دژاگه به استقلال، ماجرای تتوهایش بوده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گزارش اصلی روزنامه همشهری ورزشی، با عکسی بزرگ از تتوهای روی گردن اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، به این اختصاص پیدا کرده که وقتی وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال از باشگاه خواسته تا این بازیکن را برایش جذب کنند، از باشگاه شنیده است که این امکان وجود ندارد چون او تتو دارد و برای بازی در لیگ ایران به مشکل می خورند. اشکان بعد از جدایی از وولفسبورگ، هنوز نتوانسته تیمی پیدا کند و این در شرایطی که او بی تیم است و کارلوس کی روش هم خیلی سخت او را در اردوهای تیمش آماده نگه می دارد، به چالشی بزرگ بدل شده است. شاید آمدن این بازیکن به ایران و بازی در تیم شفر آلمانی کمکی به هر دوی شان بود که همشهری ورزشی نوشته دلیل نیامدنش به ایران ماجرای تتو ها بوده است. کمیته اخلاق بارها به این ماجرای تتوها گیر داده است و حتی اشکان آن اوایل و پیش از جام جهانی قبلی روی تتوهایش را با پارچه می پوشاند!

ولی به مرور دیگر این کار را نکرد. نه او و نه دیگر ملی پوشانی که تتو داشتند. آمدنش به لیگ اما باز بهانه به دست دوستان کمیته اخلاق می داد برای احضارش و البته گیر دادن به تتوها!

هرچند اینکه افتخاری چنین نظری را درباره دژاگه داشته باشد می تواند یکی از دلایل منتفی شدن چنین پیشنهادی باشد و قطعا زوایای دیگری هم داشته است. چون پرسپولیس بیش از دو سال به دنبال اشکان بود و هر بار هم پاسخ مثبت نشنید.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =