۰ نفر
۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
درخواست عجیب تیم انصاری‌فرد از فیفا

ورزش سه نوشت: سران باشگاه مطرح یونانی در ادامه تنش های خود با فدراسیون فوتبال این کشور پای فدراسیون جهانی فوتبال را به این جنجال ها باز کردند.

باشگاه المپیاکوس مدت هاست با روسای فدراسیون فوتبال یونان پیرامون مسائل و بحران های داوری تنش شدیدی پیدا کرده است تا جایی که این تنش ها در چند هفته گذشته به سوژه اصلی محافل خبری تبدیل شد. اشتباهات داوری در بازی های این فصل المپیاکوس سرمنشا اصلی این اختلافات بود که باعث شد تا سران باشگاه المپیاکوس پای فیفا را نیز به فوتبال یونان باز کنند.

در پی این اتفاق روزنامه Documento امروز از درخواست عجیب باشگاه المپیاکوس از فیفا پرده برداشت و مدعی شد قهرمان یونان با ارسال نامه ای به فیفا خواستار حضور داوران خارجی در سوپرلیگ یونان و قضاوت بازی های مهم پیش رو از جمله دربی های شهر آتن و مصاف با پائوک سالونیکا شده است.

یاران کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو هفته دیگر باید در دربی های حساس آتن مقابل یاران مسعود شجاعی در AEK آتن بایستند که این رویارویی هم در سوپرلیگ یونان هم در رقابت های مرحله یک چهارم نهایی حذفی از اهمیت بسیار زیادی در راه مشخص شدن قهرمانی ها برخوردار است از همین رو المپیاکوس از فیفا چنین درخواستی انجام داد.

هنوز فدراسیون فوتبال یونان واکنشی به این درخواست انجام نداده اما روزنامه Documento مدعی شد رایزنی ها توسط المپیاکوس چندان موفق نبوده چون فیفا زیر بار دخالت در امور داخلی و تصمیمات فدراسیون فوتبال یونان نمی رود و ترجیح می دهد با درخواست داور خارجی برای قضاوت در بازی های حساس آتن مخالفت کند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =