دو باشگاه ایرانی همچنان زمین بی‌طرف خود را رسما معرفی نکرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از هفته سوم بهمن ماه آغاز می شود و دو نماینده ایران یعنی استقلال و تراکتورسازی بر اساس قرعه کشی انجام شده باید برابر دو نماینده عربستان در زمین بی طرف به میدان بروند. با این وجود هنوز زمین بی طرف مورد نظر این دو تیم از سوی فدراسیون فوتبال به AFC معرفی نشده و مشخص نیست که این دو تیم قصد دارند در کدام ورزشگاه به میدان بروند.
گزینه اول مسئولان این دو باشگاه کشورهای آسیای میانه بود و سه کشور ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان کشورهایی بودند که باشگاه ها رایزنی های خود را با آنها آغاز کردند اما هنوز به هیچ توافقی دست پیدا نکردند. فصل گذشته نیز مسئولان کشور ترکمنستان و ازبکستان حاضر به همکاری با فدراسیون فوتبال ایران نشدند و با وقت کشی از میزبانی نمایندگان ایران شانه خالی کردند.
در فصل جاری نیز شرایط برای حضور در این کشورها مناسب به نظر نمی رسد و در فاصله 3 هفته همچنان هیچ توافقی میان باشگاه ها و فدراسیون با فدراسیون این سه کشور امضا نشده است. به این ترتیب به نظر می رسد با ادامه این روند، باز هم کشور عمان میزبان نمایندگان ایران در دیدار با عربستانی ها باشد و احتمالا تغییری در شرایط باشگاه ها ایجاد نشود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =