ایرنا نوشت:ئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شیوه‌نامه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تنظیم شده است این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد حضور بانوان در این مکان‌ها باشیم.

پروانه سلحشوری گفت: اینکه این شیوه نامه توسط چه ارگانی تنظیم شده است اطلاع چندانی ندارم اما اقدام خوبی است و تلاش های خود را برای به ثمر رساندن آن انجام می دهیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چند روز پیش با معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان دیداری داشتم اما وی صحبتی از تنظیم شیوه نامه ورود بانوان به ورزشگاه ها نداشت، علی ایحال باید بگویم که از جزئیات آن خبری ندارم اما پیگیری می کنیم.
سلحشوری اضافه کرد: فراکسیون زنان مجلس برای حضور زنان در ورزشگاه با انجام اقدامات لازم تلاش خواهد کرد.
معصومه ابتکار معاون رئیس ‌جمهوری در امور زنان و خانواده نیز پیش تر گفته بود: برای حضور زنان در ورزشگاه‌ ها شیوه نامه ای تهیه شده است تا شرایط برای حضور زنان در ورزشگاه ‌ها تسهیل و این موضوع امکانپذیر شود.
ابتکار افزود: برای حضور زنان در ورزشگاه ‌ها نیاز به چارچوب و تدابیر لازم است، زنان در گذشته در شهرستان ‌ها در سالن‌ های ورزشی حضور داشتند اما ما باید برای حضور آنها در ورزشگاه ‌ها چاره ‌اندیشی کنیم.
وی اضافه کرد: نگرانی ‌ها بیشتر برای تصویربرداری و عکسبرداری از بازی بود، ما باید قدم به قدم به جلو حرکت کنیم و نباید از این بابت نگرانی وجود داشته باشد. 
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مهم این است که با سیاست جلو برویم، نگران نباشید، مهم این است که با سیاست گام برداریم و در چارچوب‌ ها، موازین و مقررات پیش برویم.
یکی از کارشناسان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان این شیوه نامه را تنظیم کرده است و معاونت زنان از لحاظ حقوقی ، شیوه نامه مورد نظر را بررسی کرد، البته این موضوع یک آیین نامه داخلی است که برای حضور بانوان در ورزشگاه ها تنظیم شده است.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =