تراکتورسازی از قهرمانی جا ماند وخبرنگاران از خرمشهر!

امسال بازی فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شد و بسیاری از هواداران پرشور تبریزی برای همراهی تیم محبوب خود مسافت بسیار طولانی را طی کردند تا تیم خود را در این شهر تنها نگذارند و با حمایت از تیم محبوب خود در خرمشهر حضور یابند.

وحید پوررضوی : ازجمله امکانات قابل‌توجه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی برای علاقه‌مندان جهت حضور در دیدار فینال جام حذفی در خرمشهرمی‌توان به تهیه و تدارک چند دستگاه اتوبوس مختص حمل هواداران تبریزی به خرمشهر اشاره کرد .
در کنار هواداران ، بسیاری از مسئولان استانی و شهری نیز جهت تماشای دیدار جام حذفی به خرمشهر سفر کردند اما کسانی هم بودند که در شهر تبریز جاماندند و نتوانستند این بازی را از نزدیک ببینند که خبرنگاران تبریزی ازجمله این افراد بودند.
اهمیت دیدار فینال جام حذفی کشور به حدی بود که به دلیل حضور تیم قهرمان به‌صورت مستقیم در رقابت‌های آسیایی بسیاری از خبرنگاران رسانه‌های گروهی برای پوشش خبری و تصویری این بازی به خرمشهر سفر کردند در حالی که، اعزام خبرنگاران تبریزی نیز از این امر مستثنا نبود.
اما متاسفانه نکته قابل‌توجهی که می‌توان به آن اشاره کرد، حضور تعدادی از خبرنگاران و عکاسان تبریزی در دیدار فینال جام حذفی بود که عده‌ای با هزینه شخصی راهی شهر خرمشهر شده بودند و عده‌ای دیگر هم با تدابیر باشگاه تراکتورسازی به این شهر سفر کردند در حالی که خبرنگار حرفه ای نبودند.
از نکات جالب‌توجه دیدار فینال جام حذفی تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران در خرمشهر ، می‌توان به سفر دو تن از عکاسان فعال تبریزی با هزینه شخصی به این شهر اشاره کرد که باتحمل مشقت‌های فراوان به خرمشهر سفرکرده بودند تا در دیدار فینال حضورداشته باشند8 و تاسف بار تر از آن شنیدن خبر سفر یکی از عکاسان باسابقه‌ بود که با اتوبوس‌راهی خرمشهر شده بود.
اعزام نمایندگان رسانه‌های گروهی و ورزشی نویسان به همراه تیم‌های فوتبال در همه جای دنیا مرسوم است و این امر در کشور ما نیز صورت می‌گیرد که در طول برگزاری لیگ، خبرنگاران شهرهای مختلفی که میزبان تیم‌های خود هستند با اعزام از سوی باشگاه‌ها در پوشش خبری و تصویری رقابت‌ها نقش مؤثری دارند. درحالی‌که تیم تراکتورسازی از این امر مستثنا بوده و دربازی‌های خارج از خانه هیچ خبرنگاری را همراه خود به رقابت‌ها نمی‌برد و اگر کسی هم با تیم به‌عنوان خبرنگار راهی می‌شود با رابطه و بدون استحاق صورت می گیرد.
تیم تراکتورسازی به‌عنوان اصلی‌ترین نماینده استان در لیگ برتر در این فصل نیز نتوانست خوش بدرخشد ، امیدواریم در سال‌های آتی باشگاه‌های تبریزی از اصحاب رسانه حمایت خوبی داشته باشند و به خبرنگاران ارزش بیشتری دهند البته این به شرطی که خبرنگاران هم اجازه ندهند هواداری که روزی فقط در سکو تیم خود را تشویق می‌کرد به عنوان خبرنگار خود را معرفی کند وارزش کار او را زیر سئوال ببرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =