دو نماینده مجلس در جلسه علنی امروز تذکراتی را در کنایه به رئیس جمهور مطرح کردند.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه علنی امروز خانه ملت  بار دیگر با انتقاد از دولت همراه بود؛ ساعات اولیه سوال از وزیر دادگستری مطرح شد و نادر قاضی پور نماینده ارومیه که از طراحان سوال بود پشت تریبون قرار گرفت و در خصوص وضعیت حقوق کارکنان شورای حل اختلاف سراسر کشور  گفت: این سوال را باید از رئیس جمهور و معاون ایشان مطرح می کردیم اما از آنجایی که به لحاظ قانونی امکان سوال از معاون رئیس جمهور وجود ندارد و از طرفی هیات رئیسه اجازه طرح سوال از رئیس جمهور را نمی دهد،در نهایت سوال را از آوایی می پرسم.

او گفت: اینکه چرا حق و حقوق کارکنان شورای حل اختلاف ازمحل دریافت هزینه های رسیدگی به جریان دادرسی پرداخت نمی شود،توضیح داد: وزیردادگستری در واقع باید اجراکننده عدالت در کشور باشد،در شرایطی که شاهد حقوق های نجومی هستیم،کارکنان شورای حل اختلاف ماهانه 200 هزار تومان دریافت می کنند.

کنایه به روحانی؛یک وقت امام معصوم ظهورکرد آن وقت هم می شود نقد کرد

صحن علنی امروز مجلس تنها شاهد سوال از وزیر نبود بلکه تذکراتی هم از نوع کتبی آن داشت که مستقیما کنایه ای به اظهارات اخیر رئیس جمهور بود.

احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس به اتفاق 23 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در شرایط کنونی رکود اقتصادی شما باید اقدام جدی برای رفع بیکاری، حل معضل آب، رشدتولید و فقر زدایی داشته باشید و شما باید از تحریم های آمریکا و برجام جلوگیری کنید نه اینکه به نقد امامان معصوم مشغول باشیم شما گفتید همه باید انتقاد شوند و استثنا ندارد و همه مسئولین قابل نقد هستند اما ما در کشور معصوم نداریم حالا یک وقت امام معصوم ظهورکرد آن وقت هم می شود نقد کرد؛تقاضا مندیم از برنامه های حاشیه سازی و بازی با اعتقادات مردم پرهیز شود. شما خوب می دانید اساس انقلاب اسلامی ما براساس اعتقادات اسلامی و قرآنی و عترت بنا شده است.

 

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =