تجلیل از کارکنان ستادی حسابداری آموزش و پرورش لرستان

طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و ذیحساب آموزش و پرورش لرستان به مناسبت روز حسابدار از کارکنان ستادی ادارات بودجه ، امورمالی و حسابداری آموزش و پرورش لرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خیراله خیرایی در این مراسم ، حسابداری را یک کار تخصصی معرفی کرد که نیازمند تعهد، امانتداری، سرعت و دقت در عمل است.

وی به نقش حسابداران در پیشبرد اهداف سازمانی و تسهیل در کار مراجعین اشاره کرد و افزود: حسابداران نقش مهمی در انضباط مالی دستگاه دارندو باید این نقش را به خوبی ایفا کنند.

خیرایی با تنگناها و محدودیت های اعتباری آموزش و پرورش اشاره کردو ادامه داد: آموزش و پرورش به نیروهای متعهد و مجرب خود متکی است که با دقت ، ظرافت و شفافیت در امور مالی خدمت می کنند . وی در ادامه تصریح کرد : کار حسابداری سخت اما شیرین است و شیرینی این کار از این جهت است که ضمن صیانت از بیت المال در راستای گشودن گره از مشکلات و موانع پیش روی دانش آموزان و فرهنگیان حرکت می شود.

خیرایی به رشد 45درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش اشاره کردو ادامه داد: امیدواریم با انضباط مالی و رعایت اقتصاد مقاومتی بتوانیم گام های موثری در راستای کمک به توسعه تعلیم و تربیت برداریم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =