۴ فیلم مستند و کوتاه از طلاب فیلم‌ساز

گروه رسانه‌ای راز رسانه چهار اثر هنری در قالب فیلم و مستند و در موضوعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را تولید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عمران چراغی و مهدی کشتکار از طلاب حوزه علمیه قم و از دانش آموختگان دانشکده صدا و سیما کارگردانی این آثار را برعهده داشتند.

فیلم داستانی روز جوراب با موضوع روز پدر که به پاس تجلیل از ایثار و فداکاری پدران جانباز تولید شده با بازی مریم صدرپور ،غزل سرجوبه و مسعود رحمانی به مرحله تدوین رسیده است .

فیلم کوتاه داستانی پوست چینی یکی دیگر از آثار تولیدی این گروه رسانه ای است. این فیلم به مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی چینی می پردازد که به دلیل قاچاق بودن این کالاها و عدم کنترل های لازم در مبادی ورودی موجب بیماری های پوستی می شود.

این فیلم با حمایت سازمان سازمان بسیج رسانه قم با بازی ناصر شایسته، مریم صدر پور و زینب باقری ساخته شده است.

فیلم کوتاه حقوق نجومی هم براساس طرحی از عمران چراغی و با کارگردانی مهدی کشتکار با بازی درخشان زهره زمانی ، فاطمه موسایی و سیامک عبدالله در مرحله تدوین است.تصویربردای فیلم های کوتاه بر عهده عادل عبایی با صدابرداری رضا نوحه خوان و چهره پردازی سمانه صادقی و میثم رسولی و باتدوین احسان طالقانی و امید اقبال بوده است.

این گروه رسانه ای مستندی به نام خونرنگ به موضوع تحلیل جنگ رسانه ای گروه تروریستی داعش پرداخته که به سفارش سازمان رسانه ای اوج و با مشارکت سازمان بسیج رسانه به کارگردانی عمران چراغی و تهیه کنندگی اصغر بختیاری تولید شده است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =