ضرورت توسعه روستاهای هدف گردشگری ماهنشان

دو روستای قوزلو و خورجهان دارای بافت با ارزش مصوب و روستای علم کندی ماهنشان، به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شده اند، برای توسعه این مناطق، فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجتبی نوری، فرماندار شهرستان ماهنشان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ماهنشان، پیشرفت تمامی روستاها به خصوص روستاهای فاقد دهیاری را یکی از دغدغه های اصلی دولت دانست و گفت: دولت دوازدهم در راستای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در مناطق روستایی، طرح های فراوانی از قبیل طرح روستا تعاون و اعطای تسهیلات جهت ایجاد اشتغال در روستاها اجرا کرده است.
وی با اشاره به جدیت دولت برای خدمت رسانی و توسعه روستاها و نیز حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، به تکمیل پروژه های نیمه تمام در ماهنشان اشاره کرد و ادامه داد: تا تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان ماهنشان، عملیات اجرایی هیچ پروژه ای که بودجه و منابع مالی آن تامین نشده باشد، آغاز نخواهد شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه در دهه فجر سال گذشته 26 پروژه با اعتبار 10 میلیارد تومان در شهرستان ماهنشان کلنگ زنی شد، خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، بیشتر این پروژه ها هم اکنون از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد برخوردارند و با پیگیری اتمام این پروژه ها، در آینده نزدیک، شاهد افتتاح این طرح ها در منطقه خواهیم بود.
نوری ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه مسئولین ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی به نظام آراستگی در مجموعه های اداری شهرستان، ابراز کرد: تجهیزات اداری بلا استفاده ای که در برخی دستگاه های دولتی ماهنشان وجود دارد و فضای این دستگاه ها را اِشغال کرده اند، باید از طریق قانونی تعیین تکلیف شوند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =