سه دخترحدوداً هفده ساله و پسری هجده ساله بر اثر واژگونی یک خودروی پژو ۲۰۶ به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از آتش‌نشاني، ساعت 18:18 روز گذشته واژگونی خودروی سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حوالی بلوار شهید فرحزادی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 25 و 58 به همراه گروه امداد و نجات سه با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

حمید جهانبانی؛ فرمانده نیروهای آتش‌نشانی اعزام شده به محل، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با چهار نفر سرنشین حین حرکت در بزرگراه به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با پایه‌های تابلو و گاردریل حاشیه بزرگراه در قسمت فضای سبز کنار بزرگراه واژگون شده بود.

وی تاكيد کرد: بر اثر این حادثه هر چهار سرنشین خودروی سواری دچار آسیب‌دیدگی شدید شده و سه نفر از سرنشینان (سه خانم حدوداً هفده ساله) پیش از رسیدن آتش‌نشانان از کابین خودروی سواری خارج شده بودند و راننده این وسیله نقلیه (پسر هجده ساله) داخل اتاقک متلاشی شده خودروی سواری، گرفتار شده بود.

این فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در مسیر، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی مشغول رهاسازی مرد جوان از داخل اتاقک خودروی سواری شدند.

جهانبانی اظهار کرد: آتش‌نشانان با احتیاط کامل، مرد جوان را از داخل کابین خودروی سواری خارج کرده و وی به همراه سرنشینان دیگر را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

نیروهای آتش‌نشانی در پایان، خودروی سواری را با کمک جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و پس از پاکسازی آثار به جای مانده از سطح بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان راهور دادند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =