دوره های جامع کاربردی آموزش رشته های هنری در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود

مدیریت فرهنگی هنری و آموزشی منطقه آزاد انزلی به منظور توانمند سازی نسل جوان منطقه اقدام به برگزاری دوره های جامع کاربردی آموزش رشته های هنری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این دوره های آموزشی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و کارآمد به صورت رایگان از آذرماه سال جاری به مدت سه ماه، برای نوجوانان و جوانان در سطح مدارس و ساکنین برگزارمی شود.

کلاس های مذکور در ۴ رشته کاربردی جواهر سازی، سفال و کتیبه، کاشی شکسته و معرق چوبدر حال برگزاری است و هنرجویان پس از طی دوره‌های آموزشی تحت نظر اساتید مجرب و کسب مهارت‌های لازم و نیز اخذ گواهی نامه های معتبر، شرایط ورود به بازار کار برای آنها فراهم می گردد.

این دوره ها با حضور ۸۰ نفر هنرجوو اساتیدی از گیلان و تهران، در نگارخانه آسمان منطقه آزاد انزلی برپامی شود.

بنابراین گزارش این دوره آموزشی مطابق با نیاز های منطقه برنامه ریزی شده و در راستای توسعه همه جانبه منطقه به ویژه توسعه منابع و نیروی انسانی آن، گسترش فعالیتهای خانگی، تنوع بخشی به مهارتهای تولیدی در اقشار مختلف ساکن منطقه، افزایش سطح اشتغال و درآمد خانوار، بهره گیری بهینه از اوقات فراغت از طریق فراگیری صنایع دستی در حال برگزاری است که با استقبال بسیار زیاد عموم مردم ساکن منطقه مواجه گردید که از مقبولیت این دوره آموزشی حکایت دارد.

گفتنی است پیش از این معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان دوره های آموزشی متعددی در حوزه های صنایع دستی، آموزش های هنری و فنی حرفه ای در راستای اشتغالزایی ساکنین منطقه برگزار کرده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =