رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری درگیری ها بین گروه های نژادپرست و مخالفانشان در شهر شارلوتسویل را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترامپ ضمن محکوم کردن این درگیری ها که بین گروه ملی گرایان سفید پوست و مخالفان نژادپرستی رخ داد، نوشت: همه باید برای محکوم کردن چنین خشونت هایی، متحد شویم، ایالات متحده جای چنین اعمالی نیست.

ساعتی پیش یک خودرو با سرعت زیاد تعدادی از عابران پیاده را در جریان برگزاری راهپیمایی گروه های نژادپرست در شهر شارلوتسویل ایالت ویرجینیای آمریکا زیر گرفت و شماری از آنان را مجروح کرد.

گزارش ها همچنین حاکی است درگیری بین ملی گرایان سفید پوست و مخالفان نژادپرستی در شارلوتسویل ایالت ویرجینیا موجب اعلام حالت فوق العاده در این شهر شده است.

52311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    4 0
    مردک روانی نژادپرست از زمانی که نامزد ریاست جمهوری شده همه رو انداخته به جون هم و علیه هر کسی که تونسته نفرت پراکنی کرده حالا ژست صلح طلبی می گیره. حضور همچین جانوری در کاخ سفید باعث شده تا این نژادپرستها از سوراخهاشون بیان بیرون و علنا تو خیابونها راهپیمایی کنن. وگرنه تو این سالها کجا بودن؟
  • بی نام A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    4 1
    در سرتاسر دنیا هر جا نامی از توست یادآورِ خشونت و تهدید و تجاوز و جنگ و ناامنی است سخن ازحضور ناوگان جنگی و استقرار موشکها و نیروهای نظامی و پرواز هواپیماهای بی سرنشین و بمبارانهای هوائی مردم بی دفاع و پیمانکاری بلک واتر و تجاوز به آبهای کشورها و نقض حریم هوائی و.... است .همچون دیوانه ای افسار گسیخته به هرسو هجوم میبری و بهبود و اعتلا و رشد و توسعۀ کشور خود را در چپاول و نابودی و نا امنی دیگر کشورها میدانی ؛ در صدد برآمدی تا اگر شد با مذاکره و سیاسی گری و مکر و حیله و افسون و به بهانه همکاری و کنسرسیوم و .... و اگر نشد با زور و تهدید و قشون کشی و آتش افروزی ؛سرمایه ها و داراییهای دیگر ملتها را چپاول کرده به خانه ببری .... این است سیاست بین المللی و دیدگاههای تو به سایر ملتها و مردمانِ جهان .