برگزاری کارگاه عملی دوازدهمین جشنواره دوربین نت در زنجان

کارگاه یک روزه عملی و بخش جنبی دوازدهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین نت در زنجان، میزبان عکاسان علاقه‌مند در این حوزه است.

مرتضی الیاسی عضو هیات مدیره خانه هنرمندان استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت: این کارگاه پنج‌شنبه ٢٣ آذر ماه در نوبت صبح از ساعت ١١ تا ١٣ با عکاسی از بازار زنجان شروع شده و بعد از ظهر ساعت ١٦ تا ٢٠ و ٣٠ دقیقه در محل سالن فرهنگسرای کوثر زنجان با نمایش عکس‌های برگزیده بازار و اسلایدشو عکس‌های مستند دو نفر از عکاسان زنجان و همچنین برگزاری نشست آموزشی به کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور احسان رافتی، مدیر و عوامل آژانس خبری ایران- دوربین نت برگزار خواهد شد، افزود: این برنامه با هدف ارتقاء سطح کیفی عکاسی در شهرستان‌ها است تا عکاسان با بهره‌گیری از دانش، ذوق و تجربه بیشتر، گامی در مسیر گسترش و ارتقای جایگاه دانش و آگاهی در بین هنرمندان عکاس شهرستان‌ها بردارند.

این عکاس خبری زنجان با بیان اینکه شرکت در کارگاه عملی یک روزه برای عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی آزاد است، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه هنرمندان استان برای برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

شرکت در این کارگاه برای عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی آزاد است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =