رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان از صدور رای 48 پرونده تخلفات بهداشتی واحدهای متخلف عرضه کننده فراورده های خام دامی در این شهرستان توسط دادستان و تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان ، بیژن حسین پور اظهار داشت: بازرسین دامپزشکی بصورت مستمر و شبانه روزی از واحدهای تولیدی و عرضه فرآورده های خام دامی بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم موازین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور به متصدیان گوشزد می کنند.
حسین پور گفت: در صورت مشاهده هرگونه فراورده خام تاریخ گذشته یا فاسد در این مراکز نسبت به معدوم سازی و یا ضبط آن اقدام و پس از تنظیم صورتجلسه مراتب را به مراجع قضایی ارسال می شود.
وی در خصوص جریمه های صادره نیز گفت: در مجموع از ابتدای امسال تا کنون میزان یک میلیارد ریال جریمه برای این واحدها صادر شده که جریمه های پلمپ که توسط مراجع قضایی برای واحدهای متخلف صادر شده را نیز به آن اضافه کرد.
حسین پور آقایی در پایان از همکاری خوب مراجع قضایی علی الخصوص دادستان شهرستان قدردانی کرد و گفت: در صورت مشارکت و همکاری بیشتر ادارات ذیربط در آینده شاهد هیچگونه موارد تخلف بهداشتی نباشیم و این اطمینان را به مردم می دهیم که دامپزشکی در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان و آحاد جامعه از هیچ تلاش فروگذاری نخواهد کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =