۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
اهدای زمین به قهرمانان ورزشی اردبیل

ما برای قهرمانان ورزشی مصمم به اهدای زمین در شهرکی در اردبیل شدیم که قطعاً با همراهی شورای شهر این واگذاری بعد از طی شدن مراحل قانونی به انجام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل گفت: تجلیل از مفاخر ورزشی و علمی در اولویت کار شهرداری قرار دارد و در این زمینه از هیچ حمایتی قصور نکردیم.

حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: ما برای قهرمانان ورزشی افتخارآفرین استان در المپیک، پارالمپیک و جهانی مصمم به اهدای زمین در شهرکی در اردبیل شدیم که قطعاً با همراهی شورای شهر این واگذاری بعد از طی شدن مراحل قانونی به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: ما همان طوریکه به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی که پرچم سه رنگ این کشور را در المپیک، پارالمپیک و میادین جهانی بالا بردند، قول حمایت و اهدای زمین داده بودیم که در این زمینه به تعهد خود عمل کردیم تا حمایت واقعی را از این قهرمانان داشته باشیم.

شهردار اردبیل گفت: ما برای اینکه مشکل پیمانکاران همراه و هم‌قدم خودمان را در تمام فصول سال حل کنیم نسبت به واگذاری املاک و مجموعه‌های تجاری و خدماتی در اختیار شهرداری به روش تهاتری اقدام کردیم تا بخشی از بدهی آنها تسویه شود.

لطف‌اللهیان این واگذاری‌ها را قانونی و در چارچوب مصوبات خود شورای شهر اعلام کرد و افزود: در وضعیت رکود ساخت و ساز این اقدام خود می‌تواند منافعی را برای شهرداری در پرداخت بدهی خود به پیمانکاران به همراه داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه اقدامات عمرانی و زیربنایی در سطح شهر و در مناطق مختلف با قوت ادامه دارد، بیان کرد: عملیات زیرسازی به منظور آسفالت‌ریزی زیربنایی در چندین مسیر آغاز شده و ما به صورت مرتب با بازدید از پروژه‌های مختلف سعی و تلاشمان بر این است تا در فصل کاری همه این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان در مورد پروژه ورودی جدید منطقه شورابیل از سمت موزه دفاع مقدس و شهرک نادری این اقدام را نویدبخش توسعه مجموعه شورابیل اعلام کرد.

وی همچنین به آماده‌سازی بوستان‌ها، گلکاری، چمن‌کاری، رنگامیزی جداول و آماده‌سازی فضای سبز شهری اشاره کرد و ادامه داد: همه این اقدامات نویدبخش یک حرکت تحولی را در شهر اردبیل می‌دهد.
در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اعضای شورا با فروش مایملک شهرداری در قبال پرداخت طلب پیمانکاران و همچنین اهدای زمین به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی موافقت کردند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =