۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰

علی منصوریان برای نشستن روی نیمکت استقلال یک مخالف دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی فصل گذشته نفت تهران حالا در یك قدمی نیمكت استقلال است. او نسبت به همه گزینه های دیگر شانس بیشتری برای مربیگری در استقلال دارد. از طرفی مقداد نجف نژاد عضو هیات مدیره استقلال هم در مصاحبه ای با رادیو ورزش از نهایی شدن سرمربیگری منصوریان در استقلال خبر داده و گفته كه اسكوچیچ تنها یك رای آورده است و مظلومی هم هیچ شانسی ندارد.
اما كسی كه به اسكوچیچ رای داده و مخالف سرمربیگری مظلومی در استقلال است كیست؟ در میان اعضای هیات مدیره فقط مسعود معینی مخالف علی منصوریان است و به او رای نداده. مخالفت معینی با حضور منصوریان هم به دوره آكادمی استقلال برمی‌گردد، زمانی كه منصوریان مسئولیت آكادمی این باشگاه را برعهده گرفت، در حالی كه مسعود معینی می‌توانست این مسئولیت را قبول كند.
اتفاقا سال گذشته هم یكی از مهم‌ترین دلایلی كه باعث شد منصوریان از حضور در استقلال بترسد و قید سرمربیگری این تیم را بزند، همین ماجرای اختلافش با مسعود معینی بود. اما در حال حاضر تمام عوامل به جز معینی، موافق حضور منصوریان هستند. حتی منصور پورحیدری كه سال قبل می گفت منصوریان هنوز برای سرمربیگری استقلال پخته نیست و تجربه كمی دارد، الان می‌گوید كه منصوریان پس از پیروزی مقابل پرسپولیس بسیار پخته و با تجربه شده و به درد سرمربیگری استقلال می‌خورد.
البته پورحیدری در حال حاضر برای انتخاب سرمربی تیم نقشی ندارد اما به عنوان یك بزرگتر باشگاه كه نقش معنوی در این ماجرا دارد، حامی سرمربیگری مظلومی است و در جبهه مخالفان و منتقدان منصوریان فقط می توان معینی را دید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =