تمام کتاب‌های سوره مهر که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری شده‌اند، در قطع و اندازه‌های مختلف، در ۲ نوع جلد سخت و شومیز با کاهش قیمت در اختیار علاقه‌مندان کتاب قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، مدیر روابط عمومی سوره مهر با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که حوزه هنری علاوه بر انتشار کتاب، رسالت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را هم به عهده دارد، بر آن هستیم که با یافتن راهکارهایی قیمت کتاب‌ مخصوصاً آثار پرمخاطب که علاقه‌مندان بیشتری دارد را کاهش دهیم تا طیف بیشتری از مردم از این آثار بهره مند شوند.

حیدر ایمنی افزود: طرحی در دست اجرا داریم که کتاب‌های تقریظی ما با متنوع سازی در قطع و اندازه و در دو نوع جلد شومیز و سخت و با کاهش قیمت عرضه شوند تا این امکان برای مخاطب و خریدار کتاب فراهم شود تا با توجه به توان مالی که دارد هزینه کتاب را بپردازد.

وی گفت: البته در گذشته هم کتاب‌های پرمخاطب و رمان‌های پرفروش از جمله «شطرنج با ماشین قیامت» نوشته حبیب احمدزاده، «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» احمد دهقان، «اسماعیل» زنده یاد امیرحسین فردی و ... نیز در دو نوع جلد سخت و شومیز منتشر و عرضه شده بود.

خبر دیگر از این ناشر اینکه، کتاب «ستاره احمد» که به زندگی شهید احمد زارعی می پردازد اواسط دی ماه منتشر می شود. مصطفی محدثی خراسانی، نویسنده این کتاب با اعلام این مطلب افزود: در این یادنامه تلاش کردم تا مطالبی متفاوت و نو ارائه شود و به نقش شهید زارعی در فرهنگ و ادبیات انقلاب توجه ویژه ای صورت گیرد. وی در مورد جایگاه قالب های کلاسیک شعر در شعر آیینی و سنتی تصریح کرد: این قالب ها پس از انقلاب اسلامی احیا شده است. چرا که پس از انقلاب گرایش به شعر آیینی و مذهبی بسیار گسترش یافت و یکی از بهترین قالب های سرایش این گونه شعر، غزل و قصیده است.

وی ادامه داد: از دیرباز این دو قالب مورد استقبال شاعران و مخاطبان بوده و به دلیل نزدیکی با ذائقه و پسند ایرانیان، بهترین گزینه برای شاعران آیینی و انقلابی است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390691

برچسب‌ها