۰ نفر
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

ایسنا نوشت:مهر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.

 در این مدت تولید خودروی VELA V۵ شرکت خودروسازی راین با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۴۶ دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس شرکت مدیران خودرو نیز متوقف شده و از دو دستگاه در مهر ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

مهر ماه امسال تولید ام‌وی‌ام ۵۵۰ دیگر محصول مدیران خودرو نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۳۳ دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید ام‌وی‌ام ۳۱۵ از دیگر محصولات خودروسازی مدیران نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۰۶۴ دستگاه در مهر ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید خودروی لندمارک گروه بهمن نیز متوقف شده و از یک دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی شرکت کرمان موتور ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۲۷۶ دستگاه در مهر ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

مهر ماه امسال تولید جک J۵ دیگر محصول کرمان موتور نیز متوقف شده و از دو دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام BE ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    2 0
    شما اگر به قیمت این ماشین نقد دارید بهتره به مدل محاسبه هزینه های واردات خودرو نقد کنید.
  • بی نام BE ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    3 0
    لت اختلاف فاحش قیمت با قیمت جهانی: در ممالک توسعه یافته منطق برنامه ریزیهای صنایع و اقتصاد بر مبنای حمایت از مصرف کننده است. ولیکن در کشورهای روبه توسعه جهت کنترل درآمد و اشتغال مبنای برنامه ریزی تولید شغل و کنترل تورم هست، لذا متاسفانه مصرف کننده مجبوره بهای تولید شغل رو بپردازه. به همین دلیل در این کشورها محصولات خارجی برای حمایت از تولید داخلی با قیمت بالاتری فروخته میشه.
  • بی نام BE ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    5 0
    قبل از برجام هم پولدارها، ماشین خوب سوار می شدند.
  • بی نام BE ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    5 0
    اتفاقا برای خودرو سازها میصرفه دیگه شما حسابش را بکنید محصول وارداتی را حداق 50 درصد بالاتر به مردم بدبخت ما عرضه می کنند دیگر لزومی به تولید نیست واقعا براشون می صرفه
  • بی نام BE ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    5 1
    من تو يك شركت بزرگ خوررويى كار ميكنم با انواعو اقسام خودرو سر و كار دارم و خدمات انها اشغال ترين و پر ايراد ترين ماشينهاى دنيا ماشينهاى فرانسوى هستن اين رو نه از كينه بلكه از رو تجربه هست حالا خودتون قضاوت كنيد
  • بی نام BE ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    4 1
    خودروسازها پشت یه سپر انسانی حدودا 4000 نفری که کارمنداش و قطعه سازها باشن قرار گرفتن و دارن سر 80 میلیون کلاه میزارن مثل آبخوردن. حالا به هر وسیله ای. جالبه که خودشون هم در ثبت نام خودروهایی که حاشیه بازار دارن رقابت میکنن. مثل روز روشنه
  • بی نام BE ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    3 1
    ماشين خوبيه بهتر از كره اي هاست و مدل روزه اروپاست ولي ايرانخودرو محصول ٧٥ ميليوني رو ١٨٥ ميليون داره ميده. اگر اينجا مونتاژ ميشد و مثلا ٢٠٪‏ قطعات ساده مثل سپرها رو اينجا توليد ميكرد هزينه گمركي اش هم ميافتاد و همون ٧٠ تومن ميتوانست چندين هزار بفروشه
  • بی نام BE ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    5 0
    اخه تا کی در حق ما ظلم میکنید در حق مردم خودتون این مردم پس کی قرار رنگ عدالت ببینن. تا کی قرار تاوان ندانم کاری و بی سوادی خیلی هارو ما بدیم
  • بی نام BE ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    6 0
    قیمت ماشین رو پایین بیارید و کیفیت رو بالا ببرید اگر راست میگین
  • بی نام BE ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    9 0
    آخه واقعا حیفی نیست پوی پای اشغالای چینی بدیم؟
  • بی نام BE ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    8 0
    فقط کمپین نخریدن خودروی چینی
  • بی نام SE ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    1 1
    ماشين هاى برقى هيچگاه جاى ماشين هاى بنزينى را پر نميكنند به اين علت كه چگالي انرژى بنزين بسيار بيشتر از برق است. به عبارت ديگه ميزان انرژى ازاد شده از يك ليتر بنزين بسيار بيشتر از معادل الكتريكيه آن است. علاوه بر آن ساعت ها زمان براى شارژ كردن باترى ماشين هاى برقى نياز است. بازدهى باترى اين گونه ماشين ها با روشن كردن بخارى يا كولر نصف ميشود. سرعت هاى بالاى ٧٠ كيلومتر در ساعت به شدت مصرف باترى را افزايش ميدهد. سربالايى هاى با شيب تند و نيز ترافيك شهر تهران به شدت مصرف باترى را افزايش داده و عملا استفاده از ماشين هاى برقى در تهران را ناممكن ميسازد. در حال حاضر بهترين راه حل استفاده از ماشين هاى هيبريد برق و بنزين است.