ایسنا نوشت:

خالد مشعل تاکید کرد که مقاومت هرگز از آرمان‌های ملت فلسطین عقب نشینی نخواهد کرد و تا پیروزی نهایی به مبارزات خود ادامه می‌دهد.

به گزارش سایت خبری المصری الیوم، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در یک مصاحبه عنوان داشت: بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم با اسرائیل در گرو آن است که مقاومت مطمئن شود اسرائیل در برابر درخواست‌های فلسطینی‌ها تسلیم شده و در راس آن لغو محاصره نوار غزه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: ما همچنان به درخواست‌های مقاومت پایبندیم و از آرمان‌های ملت فلسطین و در راس آن لغو محاصره نوار غزه هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد.

مشعل تاکید کرد: مقاومت آمادگی آن را دارد تا پایان برای دفاع از خود و سرزمینش مبارزه کند.ملت فلسطین از صد سال قبل تا کنون مبارزه می‌کند و هیچ گاه خسته نشده است.

مشعل همچنین سخنان مسئولان اسرائیلی در خصوص نقض آتش بس از سوی جنبش حماس را رد کرد و عنوان داشت: اسرائیل به بهانه ربوده شدن یک سرباز آتش بس را نقض کرد اما بعدا مشخص شد که برای ترور رهبران مقاومت برنامه‌ریزی کرده است و در نهایت شکست خورد. ادعاهای اسرائیل در خصوص تلاش برای کودتا علیه تشکیلات خودگردان فلسطین از سوی حماس نیز کاملا دروغ است.

مشعل عنوان داشت: تلفات و خسارات نظامی وارد شده جنبش حماس محدود است. نتانیاهو قاتل کودکان فلسطینی است و جنگ اسرائیل علیه غزه یک هولوکاست واقعی به شمار می‌آید.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    2 3
    هولو کاست است ولی زن وخانم بچه های تو تو بهترین هتل .هستند .بلخره راهی هست به جز جنگ
  • محسن ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    2 3
    آيندگان اين مطلب را تأييد خواهند كرد.