با بودجه دولتی نمی توان تمامی مشکلات اقتصادی و بیکاری را رفع کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در دستیابی به اهداف و انجام کارهای عمرانی تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خبرآنلاین، اقبال عباسی در آئین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: قرار گرفتن این استان در بین چند استان با موقعیت های آب و هوایی خاص و تاریخی می تواند یک موهبت الهی برای مدیران در راستای رفع مشکلات باشد.
وی با بیان ویژگی های خاص چهارمحال و بختیاری افزود: این استان دارای ظرفیت های طبیعی بزرگ و مردمانی سختکوش است.
عباسی تصریح کرد: اما با وجود فرصت های موجود در چهارمحال و بختیاری مشکلات متعددی مانند بیکاری، تعطیلی واحدهای تولیدی، دشت های بحرانی، کم آبی و بهره وری کم از منابع مشهود بوده که این مشکلات در شأن نظام و دولت نیست.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تمامی دولت های جمهوری اسلامی ایران اقدامات مفید و مثمرثمری انجام داده اند.
وی اضافه کرد: اولویت کاری ما تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام با همکاری و وحدت تمامی مسؤولان چهارمحال و بختیاری است.
عباسی عنوان داشت: تلاش برای استفاده از سرمایه های موجود در استان با هدف بهره برداری از طرح های نیمه تمام اولویت دارد.
وی فساد و فحشا را در تمامی دنیا معلول فقر اعلام و اظهار کرد: امروزه فقر باعث بروز بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه شده و مهمترین دلیل فقر در جامعه نبود شغل و بیکاری در بین افراد است.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در دستیابی به اهداف و انجام کارهای عمرانی تأثیرگذار است.
عباسی یادآور شد: به همین منظور باید برای رفع این مشکلات سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جذب و از افراد مؤثر در چهارمحال و بختیاری بهره گیری شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =